Firma » Biznes
Na możliwość przechowywania danych o klientach trzeba zasłużyć
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Z nowego globalnego badania konsumenckiego przeprowadzonego przez Oracle Retail wynika, że pomimo świadomości obowiązywania przepisów dotyczących ochrony prywatności, takich jak RODO (52%), oraz chęci korzystania ze swoich praw w tym zakresie (86%) większość konsumentów ceni możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert (56%). Badanie wskazuje, że aby zasłużyć na możliwość gromadzenia danych o klientach, sprzedawcy detaliczni muszą zapewnić bardziej spersonalizowaną obsługę i interakcję z marką.
Nie jest to łatwe, ponieważ konsumenci oczekują większego wglądu w łańcuch dostaw i proces świadczenia usług, a przedsiębiorstwa muszą wdrażać innowacyjne technologie w handlu detalicznym wykorzystujące dane o klientach.
Czytaj całośc artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/na_mozliwosc_przechowywania_danych_o_klientach_trzeba_zasluzyc.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)