Technologie » Internet

Na czym polega reklama w Google?

Reklama to ważny element działań marketingowych. We współczesnym świecie szczególną funkcję spełniają przedsięwzięcia internetowe, do których z całą pewnością należy reklama w Google – największej i najpopularniejszej wyszukiwarki w obrębie kraju.

Reklama w Google pozwala dotrzeć do przeważającej większości polskich internautów, przyczyniając się tym się samym do osiągania przez firmę 
Godna uwagi jest przede wszystkim reklama Adwords, umożliwiająca bezproblemowe dotarcie do określonej grupy odbiorców. 
 
Zalety Adwords
 
Reklama internetowa kojarzy się przede wszystkim z wszech obecnym spamem oraz natrętnymi banerami, których nijak nie można się pozbyć. Wyszukiwarka Google jest w tej kwestii bardziej skonkretyzowana – wpisane w wyszukiwarkę frazy określają, czego faktycznie poszukuje konkretny internauta. Możliwe jest też wyświetlenie reklam o odpowiedniej treści, zgodnie z oczekiwaniami użytkownika sieci. 
I tutaj pole do popisu mają reklamodawcy, którzy powinni zaprezentować reklamę maksymalnie dopasowaną do indywidualnych oczekiwań internaty. Wilk syty i owca – internauta otrzymuje to, czego szuka, a firma ma możliwość sprzedania produktu czy też usługi.  
W tym momencie pojawia się jednak kwestia, której nijak ominąć nie można, czyli reklama Adwords cennik. Kwestia finansowa jest szczególnie ważna dla małych i średnich przedsiębiorstw, w których przypadku budżet często jest ograniczony. Warto wiedzieć, że w przypadku Google nie ma ani kwoty minimalnej, ani maksymalnej – każdy ma prawo inwestować tyle, ile chce i może. Co ważniejsze, istnieje możliwość kontrolowania wydatków poprzez określenie kwoty wydawanej na reklamę w Google każdego dnia. Zaletą reklamy Adwords jest także to, że reklamodawca płaci wyłącznie w sytuacji, gdy klient kliknie w jego reklamę. 
Skutecznym i jednocześnie bardzo efektownym rozwiązaniem o charakterze reklamowy, są także linki sponsorowane Adwords – propozycja niedroga, a przy tym gwarantująca pożądane efekty. 
Warto podkreślić, że opłaty pobierane są wyłącznie za kliknięcie w reklamę, co w praktyce oznacza, że jest to propozycja przede wszystkim ekonomiczna. Cena, jaką musi ponieść inwestor jest zmienna i zależy przede wszystkim od ilości kampanii prowadzonych dla konkretnego słowa kluczowego przez innych inwestorów oraz jakości kampanii, która w tym przypadku podlega ocenie ze strony systemu Adwords.
Należy pamiętać, że długoterminowe, starannie prowadzone kampanie Adwords to gwarancja niższych kosztów każdego kliknięcia, także w przypadku bardzo popularnych fraz.
 


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

webtra12

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Aniol 2017-05-27 00:01:01

    Wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem oferuje też takie działania, które opisujecie. Myślę, że warto tu wskazać http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-lubliniec.html działających m.in. w Lublińcu.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »