Technologie » AGD - RTV
MyKronoz ZeRound² - smartwatch na okrągło
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wiele spośród obecnych na rynku smartwatchy wyglądają niczym zabawki. Znalezienie modelu, który będzie prezentował się nieco bardziej poważnie, a przy tym zadowoli wymagających użytkowników oferowaną funkcjonalnością nie jest wcale łatwe. Okrągły MyKronoz ZeRound² może być jednym z nielicznych takich urządzeń.
Sięganie za każdym powiadomieniem do kieszeni by wyjąć, co tu kryć, coraz większego z roku na rok smartfona, nie jest szczytem wygody. Powiadomieniami jesteśmy zresztą bombardowani niemal stale: od SMS-ów, przez maile, przypomnienia z kalendarza, aż po informacje z mediów społecznościowych i komunikatorów. Ciągła żonglerka telefonem to naprawdę nienajlepszy pomysł. Znacznie wygodniej jest po prostu spojrzeć na okrągły ekran ZeRound².
Urządzenie pozwala nie tylko na odczytywanie powiadomień, ale też odbieranie połączeń telefonicznych. MyKronoz ZeRound² ma wbudowany mikrofon i głośnik, co pozwala na prowadzenie rozmów. Poza tym możemy za pomocą smartwatcha komunikować się z asystentem głosowym w telefonie. W modelu MyKronoz nie zabrakło także licznych funkcji sportowych, takich jak: pomiar dystansu, licznik spalonych kalorii czy wyznaczanie celów treningowych. Smartwatch dobrze zniesie niepogodę podczas treningu lub wycieczki, jest bowiem wodoodporny i posiada certyfikat IP67.
Smartwatch MyKronoz ZeRound² jest dostępny na rynku w cenie ok. 410 zł.
 
   
Specyfikacja:
 
 
   
- Bluetooth: 4.0 BLE + 3.0
- Ekran: średnica 1,22”, rozdzielczość: 240 x 204
- Czas pracy na baterii: do 3 dni
- Pojemność baterii: 260 mAh
- Odporność: certyfikat IP67
- Magnetyczna ładowarka
- Wymiary [mm]: 45 x 12 mm
- Masa [g]: 57
- Współpracuje z systemami: Android 5.0 lub nowszy / iOS 8 lub nowszy
 
   
Źródło: Entrymedia, MyKronoz
| Nadesłał:
            Entrymedia | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)