Kultura » Kultura
Multiscreen Day po raz trzeci!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach
dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Przeczytaj również
Głównym celem konferencji jest wymiana doświadczeń w zakresie efektywnej komunikacji
i sposobów jej pomiarów w zmieniających się mediach. Przedstawiciele marketerów, nadawcy
i agencje, przyjrzą się zjawisku cord cuttingu - rezygnacji konsumentów z klasycznej telewizji
na rzecz platform internetowych oraz zastanowią się nad jej skutkami. Ponadto poznają najnowsze osiągnięcia w zakresie re-ewolucji formatów serialowych i innych produkcji TV i video. Uczestnicy będą mogli także zapoznać się z wynikami badań dotyczących postaw konsumentów oraz konceptami nowatorskich pomiarów audytorium wielu ekranów.
Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK, który odpowiada za biznes cyfrowy Viacom w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Skandynawii, Rosji oraz Europie Centralnej i Wschodniej.
Swój udział w roli prelegentów zapowiedzieli także przedstawiciele takich firm jak: Abstrachuje.TV, Biuro Reklamy TVP, CDA.pl, Gemius, Kino Polska TV, Labcom, Nielsen, Samsung, Starcom, WP.pl i Yieldbird.
Organizatorami konferencji są miesięcznik „Media & Marketing Polska” oraz serwis informacyjny MMP24. Sponsorzy to internetowy serwis Wirtualna Polska - WP.pl oraz dom mediowy Starcom, który jest sponsorem głównym.
III ogólnopolska konferencja Multiscreen Day odbędzie się 6 marca 2018 r. w Warszawie
w Pin-Up Studio przy ul. Nowogrodzkiej 84/86.
Szczegółowe informacje o konferencji dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)