Zdrowie » Dziecko
Multilac® BABY - by Twój maluszek miał zdrowy brzuszek.
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
MULTILAC® Baby przeznaczony jest dla niemowląt od 4. miesiąca życia i dzieci, ze wskazaniem przy: antybiotykoterapii oraz zaburzeniach czynnościowych jelit (np. zaparciach i biegunkach różnego pochodzenia). W preparacie zastosowano innowacyjną technologię mikroenkaspulacji Micro Mure®, polegającą na pokryciu bakterii dwoma ochronnymi powłokami: białkową i polisacharydowo-hydrokoloidową. Podwójna ochrona zabezpiecza dobroczynne bakterie przed niszczącym działaniem soku żołądkowego i enzymów trawiennych. Zastosowana w MULTILAC® Baby technologia Micro MURE® zwiększa zarówno trwałość, jak i skuteczność żywych szczepów bakterii. Składnik odżywczy – fruktooligosacharydy FOS – pobudza do wzrostu bakterie, ułatwia kolonizację jelit, a przez to wydłuża aktywność bakterii w przewodzie pokarmowym. MULTILAC® Baby nie zawiera mleka ani kazeiny, zatem może być stosowany dla dzieci z alergią pokarmową.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Genexo Sp. z o.o. – właściciel marki Mulitilac® BABY zaprasza wszystkie dzieci wraz z rodzicami do udziału w konkursie „NAZWIJ MISIA”. Zadanie konkursowe polega na wymyśleniu imienia dla misia z opakowania Multilac® BABY oraz narysowaniu lub innym przedstawieniu w formie graficznej misia 
 - przyjaciela dzieci. Aby wziąć udział w konkursie nie trzeba kupować produktów. Do wygrania atrakcyjne nagrody: *profesjonalna sesja fotograficzna, *3 bony o wartości 200 zł na zakupy w sklepach SMYK, *100 przesympatycznych pluszowych misiów.  Konkurs trwa od 1.05 do 30.06.2013r. Prace należy przesyłać na adres: Urząd Pocztowy Świdnica Śl. 7, skr.768, 58-105 Świdnica. Więcej informacji na stronie: www.nazwijmisia.pl      
    	
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)