Zdrowie » Uroda
Multi Communications z Baylla
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Baylla jest bezpośrednim dystrybutorem kosmetyków na rynku polskim.
  
  
Rozpoczynając współpracę z firmą Baylla w obszarze produktów do pielęgnacji ciała poszerzamy portfolio naszej Agencji umacniając jednocześnie naszą pozycję w branży FMCG - mówi Dorota Bieniek - Kaska,PR Department Director Multi Communications.
To także ogromne wyzwanie i jednocześnie przyjemność prowadzić działania PR dla produktów, które debiutują na polskim rynku - dodaje.
  
  Baylla powierzyła agencji realizację działań PR dwóch produktów: odżywki do rzęs neuLash oraz peelingu do stóp Magic Foot Peel. 
W ramach umowy Multi Communiactions odpowiedzialne jest za działania media relations oraz współpracę z wybranymi blogerami. Projekt realizuje zespół Consumer Communications.
| Nadesłał:
            MultiCommunications | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)