Gospodarka » Żywność
Multi Communications wspiera markę Okocim
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W ramach współpracy Multi Communications odpowiadać będzie za prowadzenie działań media relations w zakresie PR produktowego dla piwa Okocim. Agencja wybrana została w drodze przetargu, zaś okres współpracy nie jest ujawniany.
Prowadzenie działań public relations dla klientów z branży alkoholowej jest nie lada wyzwaniem ze względu na obostrzenia prawne obowiązujące w Polsce oraz ogromną konkurencję. Wymaga zarówno szerokiej znajomości samej branży, jak 
 i wieloletniego doświadczenia. Multi Communications spełnia oba te wymogi, gdyż do tej pory pracowaliśmy między innymi dla Cava, Diageo, Malibu, Ballantines czy Wyborowej - mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director Multi Communications.   
Dla marki Okocim pracuje zespół Consumer Communications Unit dedykowany branży alkoholowej, kierowany przez Dorotę Bieniek-Kaska. W zespole odpowiedzialnym za obsługę tego klienta pracują: Agnieszka Brudnicka, Monika Podsiadło oraz Aleksandra Korolczuk. Okocim to najstarsza marka w portfolio Carlsberg Polska i jedna z najstarszych marek w Polsce. Obecnie pod jej parasolem znajdują się cztery warianty piwa: Okocim Jasne Pełne, Okocim Mocne, Okocim Pszeniczne i Okocim Porter.
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)