Firma » Biznes
Mrożone nowości od marki Konspol
                Marka Konspol poszerzyła swoją ofertę o nowe produkty z kategorii dań mrożonych. Do obrotu weszły frytki z kurczaka o smaku ketchupu, burgery wołowe i snacki z kurczaka. To doskonałe uzupełnienie oferty marki o kolejne oryginalne dania.
	
    
	Mrożone nowości wzbogacają ofertę dań gotowych marki Konspol. Są doskonałą kulinarną propozycją dla wszystkich, którzy cenią wygodę w przygotowywaniu posiłków. W ofercie marki znajdują się:
- Frytki z kurczaka o smaku ketchupu - smakowita nowość od marki Konspol, która zadowoli wszystkich niejadków i sprawi, że również dorośli szeroko uśmiechną się na jej widok. Produkt został przygotowany z wysokiej jakości mięsa z kurczaka i wyglądem przypomina typowe frytki. Chrupkie, mięsne paski idealnie smakują jako przekąska podana z ulubionymi sosami. Mogą być również serwowane jako dodatek do bułki z warzywami lub plackami tortilli. Ciekawy, ketchupowy smak z pewnością przypadnie do gustu wszystkim dzieciom.
Gramatura: 240 g
- Snacki z kurczaka w cieście - to wyjątkowej jakości przysmak, który ucieszy wszystkich miłośników smakowitych przekąsek. Ich przygotowanie jest bardzo proste i szybkie - wystarczy wrzucić je do rozgrzanego piekarnika lub podsmażyć na patelni przez kilka minut. Polecane na spotkania w gronie znajomych lub jako przekąska dla niejadka. Można podawać je w duecie z ulubionymi dipami.
Gramatura: 400 g
- Burger wołowy - sekret tego produktu tkwi przede wszystkim w najwyższej jakości mięsie, z którego został przygotowany. Starannie wyselekcjonowana wołowina, dokładny proces rozdrobnienia, formowania, smażenia i pieczenia sprawia, że burger zadowoli wszystkich, wytrawnych smakoszy mięsa. Idealne do podawania w bułce z dodatkiem warzyw i sosu, ale także jako danie obiadowe. To również doskonała propozycja na sezon grillowy - po wrzuceniu na ruszt, mięso staje się delikatne i soczyste.
Gramatura: 320 g  
  
  
  
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            38PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)