Rozrywka » Rozrywka
Mr. Vintage. O modzie męskiej w Empiku w Bonarce
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jak się ubrać na ślub przyjaciela, a jak na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spodnie powinny być jaśniejsze od marynarki? A może na odwrót? Odpowiedzi m.in. na te pytania można znaleźć w najnowszej książce 
 Michała Kędziory pt. „Rzeczowo o modzie męskiej. Poradnik każdego mężczyzny" (Wydawnictwo SQN). Autor jest ekspertem od męskiego ubioru. Prowadzi najpopularniejszy i najbardziej opiniotwórczy polski blog o modzie męskiej - MrVintage.pl - gdzie od 2009 roku przybliża polskim mężczyznom meandry męskiego stylu. Co miesiąc czyta go ponad 100 tys. internautów. „Profesor Miodek mody męskiej", jak nazwał Michała Kędziorę miesięcznik „Press", kilka ciekawostek zdradzi zapewne już podczas spotkania.
BONARKA CITY CENTER
Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz Kino Cinema City, jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny. Obiekt został wybudowany przez TriGranit Corporation, który obecnie jest jego zarządcą.   
        
    	
| Nadesłał:
            bezstronny22 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)