Firma » Reklama
MÓW DO MNIE SZPTEM...
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Wywoływanie szumu medialnego, to główna zasługa buzz marketingu. Wykorzystuje media i ich wiarygodność w celu dotarcia niskim kosztem do innych grup odbiorców, w celu nadania jeszcze większej ważności przedmiotom, które są w danej chwili i miejscu na językach.
Buzz marketing jest atrakcyjną opowieścią o produkcie, która rozprzestrzenia się w świat, rodzi plotkę przekazywaną między sobą. Zapoczątkowanie szumu powinno się rozpoczynać od tematów tajemniczych, szokujących czy tabu.
Dobrym przykładem oddziaływania buzz marketingu jest wymiana zdań i poglądów na różne tamaty na forach internetowych.
Nadesłał:
JoAnna_NET
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)