Dom » Wnętrza
Motywacje prosto z kuchennej ściany
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Użycie w kuchennych wnętrzach napisów stanowi ciekawą alternatywę dla tapet, grafik czy obrazów, a same napisy coraz częściej zaczynają pełnić w naszych domach funkcje humorystyczne lub motywacyjne. Ta współczesna forma dekoracji sprawdza się w każdym pomieszczeniu, a pozytywne sentencje umieszczone na kuchennych ścianach już od porannego śniadania mają moc poprawiania domownikom samopoczucia. Przy ich pomocy łatwo podkreślimy styl naszych aranżacji lub ocieplimy minimalistyczną zabudowę kuchni.
Podkreśl w domu własne „ja”
Dekory City call art, City call brave, City call not i City call you sprzedawane są pojedynczo, dzięki czemu łatwo uzyskać we wnętrzu indywidualny rys, bez konieczności zakupu wszystkich dekorów.
Maksyma „Make smart choices in your life” pomoże nam dokonywać tylko dobrych wyborów. „Be strong when you are weak, breave when you are scared and humble when you are victorious” dobrze wpłynie na poczucie własnej wartości. „Be what you want to be. Not what others want to see” nauczy wyrażać swoje potrzeby, a „You were born original, don’t die a copy” spodoba się wszystkim, ceniącym sobie indywidualizm i oryginalność. Złote myśli, niosące jasne przesłania wprost z kuchennej ściany, będą nie tylko ciekawą dekoracją - przypomną, co jest w życiu ważne i do czego warto dążyć.
Kolekcja City Call Opoczno składa się z sześciu elementów – pięciu płytek ściennych w kolorze wanilii (płytki gładkie i dekoracyjne z napisami) w formacie 29,7x59,8 cm oraz z płytki podłogowej damasco vanilla w formacie 29,7x29,7 cm.
Uniwersalny charakter kolekcji, poza możliwością nabycia pojedynczych napisów, nadają także duży format i jasne, neutralne barwy, co otwiera szereg możliwości aranżacyjnych przestrzeni, również tej łazienkowej. Waniliowa seria City Call doskonale odnajdzie się w rozmaitych stylach i skomponuje się z najróżniejszymi dodatkami. Co więcej, miłośnicy oryginalnych rozwiązań mogą śmiało połączyć typograficzne płytki z innymi kolekcjami marki Opoczno. Piszesz się?
www.opoczno.eu
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Profundo PR
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)