Moda » Biżuteria
Mocny sektor modowy w Galerii Grafitt
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Do rozpoznawalnych w Polsce i poza jej granicami marek modowych należą, Hexeline, Deni Cler Milano czy Aryton, Liu Jo. Niedawno pojawiły się kolejne salony, Novotime oraz My Shop. Galeria skomercjalizowana jest już w 80%. Do wynajęcia zostały ostatnie trzy lokale.
Galeria Grafitt wypełniona jest znanymi markami, obejmującymi sektor usługowy oraz mody damskiej, męskiej i sportowej. Wśród licznych najemców znaleźli się: Aryton, Deni Cler Milano, Hexeline, M&A, Men, Kamoni, KaroLine, Knap, butique Allegra, Mona, 4F, Moda+. Poza tym na parterze centrum handlowego funkcjonuje restauracja Cool Peppers, apteka, biuro sprzedaży Ekonbud-Fadom oraz salon Twoje Soczewki.
Ostatnio grono powiększyło się o salon ekskluzywnych zegarków i bogatej gamy biżuterii Novotime. W ofercie centrum handlowego pojawił się też My Shop. Salon to factory outlet – centrum firmowego obuwia i odzieży, który oferuje produkty m.in. Adidas, Puma, Reebook, Nike, Lacoste, Converse, Wrangler oraz Levi’s. Na początku czerwca pojawił się również shoowroom marki Volvo, który uruchomiła Firma Karlik Autoryzowany Dealer Volvo. – Wielu najemców widzi potencjał zielonogórskiego rynku i chce prowadzić swoją sprzedaż razem z nami. Najlepszym tego przykładem jest fakt, że galeria została już w większości skomercjalizowana – mówi Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.
Centrum handlowe Galeria Grafitt oferuje jeszcze wynajem 3 lokali. Najemcy do prowadzenia biznesu mogą wybrać miejsca o powierzchniach 50,60 m kw, 88,2m kw i 254, 20 m kw. Lokale usytuowane są na pierwszym piętrze.
| Nadesłał:
            Redaktor naczelny portalu | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)