Firma » Biznes
MLP Group poszerza współpracę z MarcPol
Spółka MarcPol, prowadząca sieć sklepów detalicznych pod taką samą marką, wynajęła blisko 1 230 m2 powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków I. To kolejna umowa na najem powierzchni podpisana z MLP Group. 
Dzięki poszerzeniu współpracy wielkość wynajmowanej przez MarcPol powierzchni w parku MLP Pruszków I zwiększyła się do blisko 2 300 m2. MarcPol aktualnie wynajmuje także ponad 5 000 m2 powierzchni w centrum MLP Pruszków II wykorzystując je jako centrum logistyczne dla produktów oferowanych w sieci sklepów. Oznacza to, że spółka prowadząca sieć sklepów detalicznych korzysta już łącznie z ok. 7 300 m2 powierzchni magazynowo-biurowej.
MarcPol to polska sieć supermarketów istniejąca na rynku od ponad 26 lat, skutecznie konkurująca z zagranicznymi super- i hipermarketami. Posiada zarówno centra handlowe, supermarkety, jak i małe osiedlowe sklepiki dopasowane pod względem wielkości i oferty do potrzeb lokalnych konsumentów. W perspektywie najbliższych trzech lat planuje uruchomienie około 20 nowych placówek.
„MarcPol systematycznie zwiększa skalę działania i potrzebuje dodatkowej powierzchni magazynowej na prowadzenie działalności operacyjnej. Zawarcie kolejnej umowy potwierdza, że firma pozytywnie ocenia naszą dotychczasową współpracę. Docenia jednocześnie nasze doświadczenie oraz ofertę." - powiedziała Dorota Jagodzińska- Sasson, Członek Zarządu MLP Group.
MLP Pruszków I to centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy. Na terenie 43 ha powstało 165 000 m2 powierzchni magazynowo-produkcyjnej. Centrum produkcyjno-magazynowe  położone jest w dogodnej lokalizacji, która spełnia odpowiednie warunki logistyczne w tworzeniu ogólnopolskiej sieci dostaw dla swoich klientów.    
    
    	
| Nadesłał:
            mskala@tauber.com.pl | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)