Gospodarka » Żywność
Mleko pod ekstra ochroną
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Spółdzielnia z Piątnicy podąża za najnowszymi trendami w zakresie metod wytwarzania oraz projektowania opakowań produktów mleczarskich i stawia na innowacyjne rozwiązania. W sierpniu 2013 roku na rynku pojawiło się świeże Mleko Wiejskie Piątnicy w funkcjonalnej butelce wykonanej z materiału HDPE z wygodnym uchwytem. W tym roku, w trosce o zapewnienie najwyższej jakości produktu, Piątnica postanowiła dokonać kolejnej zmiany i jako pierwsza wprowadza do sprzedaży świeże mleko w trójwarstwowej butelce, która zabezpieczy je przed światłem wpływającym na zmianę naturalnego smaku i zapachu. W dotychczasowym opakowaniu zastosowano dodatkową, barierową warstwę umożliwiającą skuteczną ochronę i bezpieczne przechowywanie naturalnego mleka – zarówno w magazynach, jak i na oświetlonych półkach sklepowych.
Dlaczego dodatkowe zabezpieczenie mleka świeżego jest tak istotne? Świeże mleko pasteryzowane w niskiej temperaturze, w przeciwieństwie do mleka wysoko pasteryzowanego i UHT, zachowuje więcej cennych składników odżywczych, w tym witamin (m.in. C i B2) oraz białek serwatkowych. Długotrwałe działanie światła – zarówno dziennego, jak i sztucznego – niekorzystnie wpływa na te składniki odżywcze, co w efekcie może powodować zmiany w smaku i zapachu. Dlatego też, tak ważne jest odpowiednie opakowanie, które pozwala zachować naturalne właściwości mleka. OSM Piątnica jest pierwszym producentem mleka świeżego w Polsce, który wprowadził na rynek wielowarstwową butelkę maksymalnie chroniącą przed dostępem światła.
Mikrofiltrowane i pasteryzowane w niskiej temperaturze Mleko Wiejskie Piątnica 3,2% i 2% tłuszczu w nowej trójwarstwowej butelce z uchwytem dostępne jest od czerwca br. w cenie odpowiednio 2,99 zł i 2,80 zł/1l. Więcej informacji na temat świeżego Mleka Wiejskiego OSM Piątnica można znaleźć na stronie internetowej http://mlekowiejskie.piatnica.com.pl/.
| Nadesłał:
            JBcomm | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)