Gospodarka » Żywność
Mixit i Saturn Fitness rozpoczynają współpracę
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wszystkie dziewięć klubów Saturn Fitness (2 warszawskie, 2 poznańskie, krakowski, gdyński, gorzowski i łódzki) dołączyło już do sieci punktów odbioru, w których można odbierać zakupy robione przez Internet na Mixit.pl. W międzyczasie mixitowy kurczak, w którego wciela się Tomasz Kępa- country manager marki zawitał osobiście z tubami pełnymi smakołyków do klubu w Krakowie-Podgórzu.
Umowa o współpracy, jaką zawarły obie marki zakłada, że będą się wspierać zarówno on-line (wspólne działania w mediach społecznościowych i na stronach www), jak i offline. Krakowski klub jest pierwszym, w którym pojawią się specjalne akcje promocyjne kierowane bezpośrednio do ćwiczących tu osób.
– Zaplanowaliśmy m.in. akcję degustacyjną „Tydzień z Mixit”, czyli testowanie naszych batoników i owoców liofilizowanych, a w ramach konkursów internetowych przewidzieliśmy całą pulę nagród: przede wszystkim tygodniowych i miesięcznych wejściówek do klubu – mówi Tomasz Kępa.
Adam Żerkowski, CEO sieci Saturn Fitness przyznaje, że choć w klubach można kupić różne napoje i sportowe przekąski, to jest to pierwsza współpraca z producentem musli.
– Zdecydowaliśmy się na tę współpracę przede wszystkim dlatego, że doceniamy jakość produktów tej marki oraz widzimy wiele zbieżności w naszej filozofii działania. Produkty Mixit, podobnie jak nasze usługi są tworzone z pasją i kierowane do osób świadomych i aktywnych, dbających o swoje zdrowie i formę –mówi Adam Żerkowski.
Tomasz Kępa dodaje, że współpraca z Saturn Fitness to kolejny krok w realizacji długofalowej strategii firmy, zakładającej rozwijanie oprócz głównego - internetowego, także innych k anałów dotarcia do odbiorców.
Mixit.pl to producent musli i kasz do indywidualnego komponowania. Na swojej stronie internetowej oferuje do wyboru ponad 90 składników – różne rodzaje kasz i płatków zbóż, bakalie, owoce liofilizowane i inne dodatki. Mogą z nich powstać mieszanki bezglutenowe, niskocukrowe, czy np. bogate w błonnik.
| Nadesłał:
            Ontro109 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)