Motoryzacja » Samochody
MISTRZOWSKA OFERTA 2016 – NOWA KAMPANIA REKLAMOWA MITSUBISHI MOTORS
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Działania promocyjne mają za zadanie poinformowanie klientów o możliwości zyskania 12 000 zł przy zakupie modelu Mitsubishi ASX oraz 8000 zł w przypadku nowego Mitsubishi Outlander 2016, zachęcenie do wizyty na stronie www.mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors. Firma reklamuje się za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu - internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media, prasy i stacji radiowych.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o atrakcyjnej ofercie związanej z zakupem modelu Mitsubishi ASX oraz nowego Mitsubishi Outlander 2016, co zachęci ich do wizyty na stronie marki oraz w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors i odbycia jazdy próbnej. Przekaz skierowany jest zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi. Klienci decydując się na zakup modelu ASX zyskają 12 000 zł, natomiast na zakupie Outlandera - 8 000 zł.
Kampania wykorzystuje najbardziej efektywne kanały komunikacyjne: internet, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także prasę i radio. Reklama radiowa w wersji 15-sekundowej jest emitowana w 40 stacjach ogólnopolskich i regionalnych.
Kampanię „Mistrzowska oferta 2016" przygotowały na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors agencje Starcom, Imagine i Netkata.
Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/mistrzowska_oferta/.
Nadesłał:
MonikaKozlowska
|

Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)