Technologie » Internet
Mint Media z obsługą social media Bielenda Professional
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Social media to obecnie niezbędne narzędzie komunikacji marki, firmy czy instytucji. Kluczowe jest umiejętne wykorzystanie ich możliwości, aby dotrzeć z właściwym przekazem do grupy docelowej.
Bielenda Professional od lat zajmuje się produkcją najwyższej jakości kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Marka bardzo ceni sobie współpracę z właścicielami salonów piękności i kosmetyczkami, której celem jest szerzenie wiedzy na temat tego jak właściwie pielęgnować skórę. Media społecznościowe mogą okazać się właściwą drogą do realizacji tego założenia, szczególnie że dotychczas firma nie prowadziła tego typu działań.
Współpraca z Bielenda Professional to wielkie wyzwanie, ale i przyjemność, jakim jest wspieranie polskiego producenta światowej klasy produktów. Naszą rolą jest nadanie kosmetykom odpowiedniego tła oraz szerzenie wieści o tym, że warto inwestować w rodzime marki. Za główny cel komunikacji na Facebook’u stawiamy sobie precyzyjne dotarcie z dobrze dopasowanym contentem bazującym na wiedzy eksperckiej do specyficznej grupy docelowej, jaką stanowią profesjonaliści: właścicielki salonów piękności, kosmetyczki, hurtownicy etc. – dodaje Anna Sadowy, Account Manager Mint Media
Współpraca Mint Media z marką Bielenda jest następstwem wygranego przetargu, który odbył się wiosną zeszłego roku.
Nie jest to pierwsza realizacja agencji dla branży kosmetycznej – wcześniej współpracowali między innymi z Rexoną.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Unilever, Maspex, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
| Nadesłał:
            KnowledgeHub Fund | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)