Kultura » Muzyka
Miłośnicy piwa wybrali Żywiec Białe!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wybory Żywieckie cieszyły się dużym zainteresowaniem konsumentów. Po raz pierwszy w polskiej branży piwnej to od ich decyzji zależało, która z nowo uwarzonych piwnych specjalności pozostanie w sprzedaży. W wyborach internauci oddali ponad 100 tysięcy głosów, którymi wsparli trzech wyjątkowych kandydatów: Bocka, Marcowe i Białe. Każdy z nich został uwarzony według oryginalnej receptury stworzonej przez piwowarów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. W międzygatunkowej walce zwyciężyło Białe i tym samym zostanie w żywieckiej rodzinie na dobre.
Każdy z nowo uwarzonych wariantów miał swoich zagorzałych fanów, którzy przez osiem tygodni walczyli o jego wygraną. Jednak zwycięzca może być tylko jeden i zostało nim Białe, na które swój głos oddało 55% internautów. Z tego wyniku bez wątpienia zadowoleni są studenci i mieszkańcy stolicy, którzy wsparli je odpowiednio 58% i 54% głosów. Entuzjaści Marcowego nie pozostali w tyle i dzielnie bronili swojego ulubionego gatunku 26% głosów. Ten rodzaj szczególnie przypadł do gustu mieszkańcom łódzkiego, mazowieckiego i opolskiego – po 28% z nich wybrało właśnie to piwo. Trzecie miejsce zajął Bock, na którego zagłosowało 19% fanów. Ten wariant cieszył się największym powodzeniem w podlaskim, gdzie zagłosowało na niego 25% mieszkańców.
Niekwestionowanym zwycięzcą Wyborów Żywieckich jest Białe, które tym samym – decyzją głosujących – zostanie w sprzedaży na dobre. Zwycięzca jest tylko jeden, ale pozostałe warianty też miały swoich oddanych fanów. Dlatego też, aby zwolennicy Marcowego i Bocka mogli cieszyć się smakiem swoich ulubionych piw dłużej, zostaną one w sprzedaży na dłużej. Chcemy w ten sposób nagrodzić wszystkich głosujących – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.
Pierwszy raz w historii polskiej branży piwnej konsumenci mogli sami zadecydować, który wariant jest ich zdaniem najlepszy i pozostanie w sprzedaży na dobre. Głosowanie odbyło się na stronie www.zywiec.com.pl, która specjalnie na potrzeby akcji została zamieniona na studio wyborcze, gdzie na bieżąco prezentowane były aktualne wyniki głosowania. Dodatkowo zbierano opinie 
 na temat nowych gatunków, które pobrane zostały z najpopularniejszych portali społecznościowych oraz forów internetowych.    
    	
| Nadesłał:
            joannat | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)