Zdrowie » Uroda
„Między nami kobietami” - wspólna kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine.
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wystartowała nowa akcja promocyjna marek: Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Program opiera się na platformie komunikacji www.miedzynami.kobieta.pl i umożliwia konsumentkom, które zakupiły produkty tych 4 marek dzielenie się opiniami na temat wypróbowanych kosmetyków. Na najbardziej aktywne i kreatywne uczestniczki akcji czekają nagrody w kobiecym stylu: weekend w SPA dla 2 osób, 100 voucherów do salonów piękności, lub 400 spersonalizowanych bransoletek. Partnerem akcji jest serwis: kobieta.pl. W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano reklamę i działania PR w Internecie (serwisy Grupy Burda) oraz prasie. Komunikacja prowadzona będzie również w kanale Facebook. Promocji konsumenckiej towarzyszy program adresowany do sieci sprzedaży (kanał tradycyjny).
Program „Między nami kobietami” realizowany będzie do 11 maja br.
Za przygotowanie koncepcji i strategii akcji, kreację, pozyskanie partnerów, komunikację konsumencką oraz trade’ową, a także realizację całości programu odpowiada Agencja XConcept.
www.miedzynami.kobieta.pl
| Nadesłał:
            Andrenor | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)