Rozrywka » Turystyka
Merrell Team – drugi etap konkursu dla aktywnych
OUT.PERFORM. Tym hasłem marka Merrell inspiruje do codziennego podejmowania wyzwań, pokonywania własnych słabości oraz poprawiania swoich wyników. Każdy inaczej może realizować pasje i aktywnie spędzać czas. Dla jednych będzie to rozpoczęcie przygody ze sportem, dla innych przebiegnięcie pierwszego Maratonu. Najważniejsze jest postawienie sobie celów. Merrell zachęca, aby po prostu wyjść na zewnątrz i zacząć działać. Każdy może podzielić się swoim pomysłem na OUT.PERFORM na Facebooku. Najciekawsze teksty zostaną nagrodzone. Wpisy można publikować na profilu Merrell na Facebooku do 31 maja.
Nagrodą główną w tym etapie jest miejsce w drużynie Merrell Team i sierpniowy wyjazd do Słowenii wraz z autorami bloga gdziewyjechac.pl. Uczestnicy wyprawy podczas 4 dni pełnych aktywności wezmą udział w kanioningu, via-ferratach, wyprawie rowerowej. Nagrodami dodatkowymi są buty i gadżety marki Merrell.
Ostatni etap konkursu zostanie przeprowadzony za pomocą aplikacji Endomondo w czerwcu.
Za przygotowanie Konkursu odpowiada AmerSport Group, wyłączny dystrybutor marki Merrell w Polsce, za komunikację Agencja Konkret PR , a za przygotowanie aplikacji konkursowej Leniva Studio.
Więcej informacji o konkursie: www.facebook.com/MerrellPoland/app_226618927543675 oraz www.merrell.pl/konkurs.html
Nadesłał:
konkretpr
|
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)