Technologie » AGD - RTV
Media Markt wybrał agencję kreatywną
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Przetarg miał za zadanie wyłonienie agencji, która zajmie się  kompleksowym opracowaniem strategii komunikacji sieci Media Markt oraz  jej stałą obsługą reklamową. 
W dniu 6 września br. odbyły się  prezentacje strategicznych i kreatywnych propozycji agencji zaproszonych  do konkursu: Demner Merlicek & Bergmann, Opus B, Ogilvy, PZL.  Spośród zaprezentowanych ofert wybrano tę przygotowaną przez agencję  Demner, Merlicek & Bergmann.
„Media Markt jest międzynarodową  marką o bardzo specyficznym i mocno osadzonym już wizerunku. Wybrana  przez nas agencja dobrze rozumie obecna pozycję Media Markt  i zaprezentowała spójną  koncepcję strategii reklamowej.” - powiedziała  Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.
Wiedeńska  agencja reklamowa Demner, Merlicek & Bergmann pracowała dla Media  Markt w latach 2004-2008, czyli od momentu wejścia marki do Polski. W  ciągu czterech lat współpracy była odpowiedzialna za zbudowanie  wizerunku marki oraz jej kompleksową obsługę reklamową. Nowy rozdział  współpracy pomiędzy agencją a Media Markt rozpocznie się 1 października  br. i potrwa co najmniej dwa lata.
Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada 45 sklepów w Polsce, a ponad 660 w 15 krajach Europy i Azji.
Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)