Technologie » AGD - RTV
Media Markt nie zwalnia tempa ekspansji
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wszystkie  dotychczasowe działania, a także dalsze plany rozwoju Media Markt  związane są z realizacją strategii rozwoju wielokanałowego,  zapewniającej sieci pozycję lidera rynku elektroniki użytkowej w Polsce.    
Media Markt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju  multichannel, inwestując zarówno w tradycyjne markety, jak i sprzedaż  on-line. Działania mają na celu umocnienie sieci na pozycji lidera  polskiego rynku elektroniki użytkowej oraz zapewnienie dostępu do  nowoczesnej oferty Media Markt zarówno wielbicielom nowych technologii z  dużych miast, jak i miejscowości poniżej 100 000 mieszkańców. Aby  dotrzeć do jak najszerszego grona klientów, sieć systematycznie zwiększa  liczbę marketów. Wprowadzony w 2005 roku koncept zakłada dostosowanie  tradycyjnych, wielkopowierzchniowych marketów Media Markt do potrzeb  mieszkańców mniejszych miejscowości zapewniając dzięki multichannel  pełną ofertę oraz fachowe doradztwo. Tylko w maju 2016 powstały sklepy w  Tarnobrzegu, Puławach i Tczewie. Każdy z marketów jest pierwszym  centrum nowych technologii w swoim mieście.
Inwestycje w  tradycyjny kanał sprzedaży obejmują także modernizację istniejących już  sklepów. W bieżącym roku takie zmiany objęły markety w Piotrkowie  Trybunalskim, Bydgoszczy i Koninie. W każdym z punktów nastąpiła  reorganizacja działów produktowych uwzględniająca aktualne trendy -  utworzono nowoczesne strefy dedykowane poszczególnym grupom produktowym,  w tym najnowszej technologii mobilnej, gadżetom, czy elektronice  sportowej. Dzięki nowej formie ekspozycji klienci jeszcze łatwiej mogą  porównać właściwości oraz ceny dostępnych urządzeń.
Dzięki bardzo  szerokiej ofercie produktowej, obejmującej zarówno popularne urządzenia  domowe, jak i najnowsze modele laptopów, smartfonów oraz gadżetów  mobilnych, Media Markt dociera do bardzo szerokiego grona klientów. Dla  części z nich zakup elektroniki nie stanowi najmniejszego problemu – są  dobrze poinformowani w obszarze nowych technologii i najczęściej wiedzą,  czego szukają. Takie osoby chętnie korzystają z oferty sklepu  internetowego www.mediamarkt.pl  , w którym mogą o dowolnej porze kupić wybrany sprzęt z dostawą do domu  lub do wybranego marketu. Druga grupa to klienci, którzy chętnie  odwiedzają sklepy stacjonarne, korzystając z możliwości obejrzenia  wybranego urządzenia i porady naszych specjalistów. Staramy się  wychodzić naprzeciw także ich potrzebom i od dwóch lat rozszerzamy  portfolio sklepów o lokalizacje poza dużymi metropoliami. Nasze  doświadczenia pokazują, że to właśnie tam zapotrzebowanie na fachowe  doradztwo jest największe. Każdy sklep, który otworzyliśmy w 2015 i 2016  roku w krótkim czasie stał się technologicznym centrum regionu, dając  nam motywację do kontynuowania ekspansji na mniejsze miasta, poszukując  równolegle również ciekawych lokalizacji w dużych miastach – powiedział  Marcin Rosati, Prezes Zarządu Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
W dobie upowszechniania się sprzedaży internetowej, sieć stale rozwija także ten kanał dystrybucji. Sklep www.mediamarkt.pl  , doceniony w rankingach jako jeden z najbardziej popularnych e-sklepów  z elektroniką w Polsce, od 2012 roku oferuje dostęp do pełnego  portfolio urządzeń do domu i biura klientom z całego kraju.  Funkcjonalności sklepu są stale poszerzane, aby zakupy elektroniki były  szybkie i przyjemne. W sklepie internetowym Media Markt klienci mogą  skorzystać również z różnego rodzaju usług około sprzedażowych, zamówić  montaż lub rozszerzoną gwarancję, a także wybrać opcję darmowej dostawy  do najbliższego sklepu stacjonarnego. 
Media Markt
Więcej      informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)