Firma » Biznes
McArthur otworzy swoje sklepy w Outlet Center w Lublinie i Białymstoku
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
McArthur to jedna z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek obuwia w kraju, od kilkunastu lat z powodzeniem działająca na polskim rynku. Początki firmy związane były z obuwiem typowo sportowym. Wraz z rozwojem marki asortyment został poszerzony o propozycje bardziej klasyczne, ale także o te nowoczesne, projektowane zgodnie z najnowszymi trendami w branży. Ubiegły rok przyniósł duże zmiany w firmie – nowy projekt logotypu oraz otwarcia salonów obuwniczych w nowej aranżacji. Zostało to docenione podczas szóstej edycji konkursu Retail Marketing Awards 2013, podczas której salon McArthur w Galerii Katowickiej został wyróżniony, zajmując 3-cie miejsce za najlepszy salon w branży mody.
Outlet Center w Lublinie i Białymstoku będą pierwszymi w tych miastach obiektami handlowymi tego typu, oferując markowe produkty pochodzące z poprzednich kolekcji, nadwyżek produkcyjnych czy serii próbnych w cenach znacznie obniżonych w stosunku do pierwotnej ceny detalicznej.
Zarówno Outlet Center w Lublinie, jak i Białymstoku charakteryzują się doskonałym położeniem, tak dla mieszkańców aglomeracji, jak i osób przybywających spoza miasta. Będą też częścią parków handlowych. W Lublinie obok przyszłego outletu działa już Castorama, w Białymstoku natomiast poza Castoramą w grudniu 2013 otwarto stację paliw i dyskont sieci Biedronka, w planach jest także market meblowy „Agata Meble.”
Inwestorem projektu jest Outlet Center Retail Management S.A. Sp.k., wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment S.A., będąc jednocześnie podmiotem zależnym od FORUM XXVIII FIZ. Do jej kompetencji należy rozwój obiektów handlowych typu Outlet Center. Obecnie firma realizuje takie inwestycje w Lublinie i Białymstoku, a w planach ma dalszy rozwój sieci Outlet Center w innych rejonach kraju.
CBRE jest we współpracy z inwestorem wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem Outlet Center zarówno w Lublinie, jak i w Białymstoku.
| Nadesłał:
            Aneta Mandziuk | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)