Technologie » AGD - RTV
Marshall Headphones ma ambasadora marki w Polsce.
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W bieżącym roku firma Marshall zadebiutowała na rynku konsumenckim, wprowadzając do swojej oferty słuchawki przeznaczone zarówno dla twórców jak i odbiorców muzyki. Marshall jest od lat utożsamiany z wysublimowanych brzmieniem i niezawodnością. Wymienione cechy posiadają również najnowsze słuchawki producenta – Marshall Monitor, wprowadzone na rodzimy rynek przez Hama Polska. Cieszą się one zainteresowaniem nie tylko przeciętnych słuchaczy, ale również zawodowych muzyków. Ich fanem został znany basista Wojciech Pilichowski.
– To bardzo dobre słuchawki. Wiele wskazuje na to, że odłożę na półkę moje Bose. Marshall Monitor oferuje profesjonalną jakość dźwięku, przejrzyste górne sekwencje oraz bardzo dynamiczny bas, który wyróżnia je spośród innych. Grają bez skrupułów co do utraty słuchu użytkownika. Rock&roll nie zna litości – uśmiecha się Wojciech Pilichowski.
Pilichowski, wirtuoz gitary basowej, współpracował z wieloma znanymi muzykami z całego świata, takimi jak Thomas Lang, Tony Royster J. czy Greg Bissonette. Współpracował też z wieloma polskimi gwiazdami, między innymi z Janem Borysewiczem, Natalią Kukulską, Kasią Kowalską, Zbigniewem Hołdysem, Edytą Górniak. Obecnie muzyk prowadzi swój zespół Pilichowski Band a także występuje solo w Europie i USA. Na licznych wykładach i warsztatach uczy fachu młodych adeptów gitary basowej.
– Bardzo cieszymy się, że tak ceniony muzyk został Ambasadorem marki Marshall Headphones. Trudno o lepszą rekomendację aniżeli opinia jednego z najlepszych światowych gitarzystów - mówi Maciej Kramer, kierownik działu marketingu w Hama Polska.
| Nadesłał:
            White Magick | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)