Dom » Budownictwo
Marka KRISPOL Partnerem kanału YouTube "Pomysł na Dom"
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie takie treści można znaleźć na kanale „Pomysł na Dom”, którego partnerem została marka KRISPOL. 
W Polsce od dawna panuje prawdziwy szał na programy związane z tematyką budowlaną, remontową i wykończeniową. Polacy poszukają sposobów na urządzanie wnętrz domów, a media społecznościowe okazują się w tym przypadku najlepszym źródłem inspiracji. Program „Pomysł na dom” doskonale wpisuje się w ten trend, prezentując branżowe nowości, pomysły na niestandardowe miejsca zamieszkania i patenty wnętrzarskie.? Ciekawe projekty, robiące wrażenie realizacje oraz niebanalne pomysły na to, jak zamieszkać - w programie „Pomysł na dom” możemy dowiedzieć się, jak mieszkają inni oraz jak budować w oparciu o aktualne trendy i nowinki technologiczne. 
Marka KRISPOL Partnerem kanału na YouTube „Pomysł na Dom” 
Podjęcie się budowy, remontu lub termomodernizacji domu nie należy do łatwych zadań.  W ich trakcie trzeba wziąć pod uwagę nie tylko wygląd, aktualne trendy i możliwości, ale także komfort i funkcjonalność przestrzeni. Nawet jeżeli plan i przeprowadzenie modernizacji lub budowy domu zlecimy profesjonalistom, nadal potrzebne są konkretne wytyczne, aby ich praca zmierzała w odpowiednim kierunku, a efekt końcowy spełnił oczekiwania lokatorów. Gdzie szukać inspiracji? Jak sprawić, aby wykończone wnętrze było funkcjonalne, komfortowe i z pomysłem? W czterech odcinkach programu „Pomysł na dom” Marcin Garbaciak, Ekspert marki KRISPOL, udzielił fachowej porady dotyczącej stolarki otworowej oraz przybliżył korzyści wynikające z zastosowania konkretnych, dopasowanych do inwestycji rozwiązań.
Odcinek 1: Domek dróżnika
Maciej i jego żona kupili stary dom dróżnika kolejowego z działką za 90 tys. zł. Przed sprzedażą musieli przekonać poprzednich właścicieli, że zachowają jego unikatowy charakter i nie zakryją pięknej czerwonej cegły grubą warstwą docieplenia i tynku. Tak też się stało, a dom zyskał drugie życie. 
Starych domów poddawanych renowacji jest w naszym kraju coraz więcej. Wspólnie z Kubą Jankowskim, prowadzącym program, Ekspert marki KRISPOL doradził, w jaki sposób przeprowadzić termomodernizację, aby w przyszłości zyskać oszczędności i czym kierować się podczas dokonywania wyboru stolarki okiennej dla domu, który ma już kilka dekad życia za sobą.
Zapraszamy do obejrzenia odcinka: https://www.youtube.com/watch?v=Ecop0xKpCO0 
Premiera pozostałych odcinków już wkrótce.
Termomodernizacja z KRISPOL
W ostatnim czasie, w ramach współpracy partnerskiej, na money.pl został również opublikowany artykuł „Czyste powietrze. Postaw na termomodernizację domu i zyskaj dotację” na temat termomodernizacji i programu Czyste Powietrze 3.0, a także webcast „Termomodernizacja domu a okna” z Ekspertem marki KRISPOL w roli głównej. 
Zapraszamy do zapoznana się z materiałem: https://www.money.pl/gospodarka/czyste-powietrze-postaw-na-termomodernizacje-domu-i-zyskaj-dotacje-6874989005392704a.html
 
Pomysł na dom 
„Pomysł na dom” to program, który składa się z krótkich, ale niezwykle treściwych odcinków o tematyce budowlanej. W każdym z odcinków na warsztat brany jest inspirujący dom, a widz ma szansę obejrzeć go od zewnątrz i od środka oraz poznać zastosowane w nim rozwiązania. Program jest doskonałym miejscem do czerpania inspiracji przy budowie lub remoncie własnego domu.
KRISPOL
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)