Gospodarka » Żywność
MAKRO rozpoczyna akcję "Nie marnuję, pakuję"

Firma MAKRO rozpoczęła projekt pod hasłem ,,Nie marnuję,  pakuję”, który jest odpowiedzią na rosnący problem marnowania żywności.  Myślą przewodnią przedsięwzięcia jest zachęcanie klientów restauracji do  zabierania ze sobą nieskończonego posiłku.  
W restauracjach, które  biorą udział w akcji, dostępne są ulotki dla klientów, które informują o  problemie marnowania żywności oraz o idei akcji. Obsługa restauracji  zostaje wsparta zaś krótką instrukcją znajdującą się w broszurach, która  przekazuje jak zachęcić klienta, aby zabrał ze sobą nieskończony  posiłek.
Projekt prowadzony przez MAKRO jest wspierany przez  Federację Banków Żywności, która została mecenatem akcji. To organizacja  non-profit, która m.in. promuje postawy przeciwdziałające utylizacji  żywności lub jej marnowaniu.
Restauracje, które biorą udział w akcji, oznakowane są naklejką z hasłem: ,,Nie marnuję, pakuję”.
MAKRO Cash & Carry (press box)     
    	
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)