Dom » Wnętrza
MAKE HOME z prestiżową nagrodą w konkursie gia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Młoda platforma sklepowa zdobyła III miejsce w tegorocznej edycji, co plasuje ją wśród najbardziej innowacyjnych sklepów w branży wyposażenia wnętrz w kraju.
Prestiżowy konkurs dla sklepów branży wyposażenia wnętrz gia jest organizowany przez IHA (International Houseware Association) nieprzerwanie od 2000 roku. W tym czasie jurorzy wyróżnili aż 400 zwycięzców wśród sprzedawców detalicznych z 47 krajów na 6 kontynentach.
Idea konkursu zakłada wspieranie innowacji w sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego na całym świecie. Konkurs gia składa się z dwóch etapów - krajowego i globalnego. Sklep wnętrzarski MAKE HOME zdobył III miejsce w tegorocznej edycji krajowej, z najwyższą punktacją wśród zgłoszonych sklepów internetowych w kategoriach: layout, visual merchandising, marketing i obsługa klienta. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 6 września, podczas targów Interior Design Forum. Nagrodę - voucher reklamowy o wartości 5000 zł oraz dyplom odebrała Kinga Świątek-Wolna, customer service manager MAKE HOME.
- To bardzo ważne wyróżnienie, bo świadczy o tym, że obrana przez nas droga jest naprawdę słuszna. Cieszy nas, że coraz więcej osób nam ufa i wybiera nasze produkty, jeśli do tego sklep został tak wysoko oceniony przez branżowych specjalistów, to oznacza, że to, co kochamy, robimy dobrze - mówi Kinga Świątek-Wolna.
- Zgromadziliśmy w jednym miejscu meble i dodatki skrojone na miarę, z możliwością personalizacji, wyboru tkaniny, nóżek, aż po realizację indywidualnych projektów w zakresie tekstyliów. Współpracujemy z młodymi projektantami, którzy bacznie obserwują światowe trendy. Dodatkowo staramy się prezentować ofertę, by trafiła w potrzeby każdego klienta. Jest specjalny dział z aranżacjami, dla tych, którzy poszukają inspiracji. Mamy też wariant shop the look - stworzony specjalnie z myślą o tych, którzy pragną przenieść klimat danego stylu do swojego wnętrza. Znajdzie się też coś dla fanów DIY - wylicza.
W sklepie znaleźć można dębowe meble do salonu, sypialni i gabinetu, nietuzinkowe meble tapicerowane - funkcjonalne narożniki, stylowe kanapy i modne fotel oraz mnóstwo dodatków, począwszy od ciekawych lamp, przez obrazy i tkaniny, na porcelanie skończywszy. Oferta jest stale uzupełniania o nowe, komplementarne grupy produktów, by zgodnie z filozofią marki, klient mógł znaleźć w sklepie wszystko, co jest mu potrzebne do urządzenia mieszkania.
| Nadesłał:
            NiebieskiOcean | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)