Firma » Biznes
Makarun w handlowym sercu Łomży?
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
- Analizując miejsca, w których działają nasze punkty, uważamy, że Park Handlowy w Łomży jest świetnym miejscem dla uruchomienia w nim naszego biznesu - przekonuje Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel marki Makarun. - Z uwagi na specyfikę tej lokalizacji szczególnie liczymy na podróżnych korzystających ze znajdującego się nieopodal dworca autobusowego, ale przede wszystkim na klientów parku.
Przeczytaj również
Co ciekawe, łomżyński Makarun ma powrócić do swoich korzeni - będzie w stu procentach nawiązywał do street foodu. Będzie to lokal działający w estetycznym, street foodowym pawilonie gastronomicznym. Potencjalny franczyzobiorca nie musi się w praktyce o nic martwić - wszystkie prace - od niezbędnych pozwoleń, poprzez dostosowanie, wyposażenie i obrandowanie kontenera - franczyzodawca bierze na swoje barki.
Potem wystarczy przejść cykl szkoleń i można ruszać z pomarańczową, własną spaghetterią. Szacowany koszt inwestycji to 135 tysięcy złotych netto. Jednak z decyzją nie warto zwlekać, bo zainteresowanie potencjalnych partnerów Makaruna, gotowych na nawiązanie współpracy jest znaczne. Według planów sieci, lokal powinien wydać pierwszą porcję oryginalnego włoskiego spaghetti jeszcze w tym roku.
Nadesłał:
publicum
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)