Technologie » Fotografia
Majowy konkurs Kolekcji TEN by Fotolia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Bank zdjęć Fotolia ogłasza drugi kreatywny konkurs 3. Sezonu TEN by Fotolia! Do konkursu zaproszeni są profesjonalni i amatorscy fotografowie oraz graficy z całego świata, którzy chcą podjąć wyzwanie i zmierzyć się z drugim projektem nowej edycji Kolekcji TEN „Clean Inside”. Konkurs, dostępny w specjalnej aplikacji na profilu TEN na Facebooku, podzielony jest na dwie kategorie – fotograficzną oraz graficzną.
Konkurs Fotograficzny
Zrób zdjęcie wykorzystując techniki fotografki mody Lucii Giacani, które zobrazuje temat „Health 2.0”. Wszystkie podpowiedzi Lucii zostały przedstawione w wideo making-of. Uwaga: obraz musi być w formacie .JPEG (rozdzielczość 2000 x 1414 px), a fotomontaże nie będą przyjmowane.
Nagrody:
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com
Konkurs Graficzny
Podejmij wyzwanie, zmierz się z pracą artysty grafiki komputerowej Mateusza Chmury i stwórz pracę w formacie pliku .PSD (rozdzielczość 2000 x 1414 px) na temat „Health 2.0”. W pracy należy wykorzystać 3 obrazy Fotolia oraz zdjęcie wykonane podczas sesji TEN użyte i dostarczone w oryginalnym pliku.
Nagrody:
- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$
- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)
Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z artystów oryginalnych prac TEN, członków zespołów Fotolia oraz Wisibility. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 9 czerwca 2014.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie www.tenbyfotolia.com
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            GlobalBrand | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)