Firma » Reklama
mailPro dołącza do rewolucji
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Specjalizacja firmy jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się sytuację na e-rynku.
- Na naszych oczach odbywa się swoista rewolucja w komunikacji na linii klient – sklep internetowy. Wiemy, że duży udział ma w niej e-mail marketing, dlatego chcemy stać się jej częścią – wspomóc właścicieli e-sklepów w osiąganiu satysfakcjonujących wyników finansowych, a ich klientom zaoferować wyłącznie oferty dopasowane do preferencji – mówi Dawid Makowski, Brand Manager mailPro Sp. z o.o.
Nowa oferta mailPro, skierowana do branży e-commerce, to jedno z pierwszych tak kompleksowych rozwiązań dla rynku internetowego. Spółka zdecydowała się na jej wprowadzenie mając na uwadze oczekiwania klientów oraz postępujące zmiany w branży e-commerce, zmierzające do bliższego, bardziej osobistego kontaktu sklepów z klientem oraz zapewniania wyłącznie najwyższej jakości obsługi. Rozwiązania proponowane przez mailPro opierać się będą m.in. na analizie preferencji klientów czy historii ich zakupów, co ma umożliwić daleko idącą personalizację usług. Sklepy internetowe zostaną także objęte pełną obsługą w zakresie przygotowywania kampanii e-mail marketingowych.
To początek szerokich zmian w pozycjonowaniu mailPro na rynku. Dzięki specjalizacji usług firma chce w niedalekiej przyszłości skupić się wyłącznie na działaniach związanych z pomnażaniem zysków swoich klientów. W ciągu najbliższych kilku miesięcy mailPro przejdzie też gruntowny rebranding. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: www.mailpro.pl
Informacji udziela:
Dawid Makowski
Brand Manager mailPro Sp. z o.o
Nadesłał:
PositivePower
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)