Firma » Reklama
Magazyn.they.pl – nowy tytuł w grupie czasopism o e-marketingu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Podstawowym celem autorów magazynu jest edukacja. Adresują swe czasopismo do szerokiego grona odbiorców, uprzystępniając mu zagadnienia z zakresu marketingu internetowego poprzez wypowiedzi eksperckie praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz wywiady z ciekawymi gośćmi z różnych środowisk biznesowych.
Marketing internetowy to nie czarna magia. Każdy, w podstawowym zakresie, może zrozumieć rządzące nim prawa. Pragniemy uświadamiać polskim przedsiębiorcom, jaki potencjał drzemie w Internecie. Chcemy także, by wybory przez nich dokonywane, w zakresie podejmowanych działań e-marketingowych, były świadome. To główne założenia inicjatywy THEY.PL. – objaśnia Maciej Miszczuk, Dyrektor Zarządzający THEY.PL.
Magazyn agencji THEY.PL wyróżnia także szata graficzna na najwyższym poziomie oraz nietypowy format, charakterystyczny bardziej dla dzienników niż typowych magzynów. Za duże arkusze wypełnione najlepszej klasy grafiką dwuwymiarową odpowiada studio graficzne Ortografika.
„Magazyn.they.pl” wydawany będzie jako nieregularnik. Kolportowany jest bezpłatnie.
Pierwszy numer zamawiać można do 15 kwietnia br. przez e-mail: they@they.pl
O THEY.PL
THEY.PL to nowoczesna agencja reklamowa specjalizująca się w planowaniu i realizacji długoterminowych strategii promocji w Internecie. Oferuje kompleksowe usługi doradztwa, przygotowania i wdrażania internetowych kampanii reklamowych w Polsce i za granicą.
www.they.pl
Dodatkowych informacji udzieli:
Joanna Suchocka
 Menedżer PR THEY.PL
 tel. +48 664 145 154
 @ : joanna.suchocka@they.pl    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)