Firma » Bankowość
Magazyn „GO!” Getin Noble Banku nominowany do tytułu Najlepszego Biuletynu Wewnętrznego
Eksperckie jury doceniło publikację nie tylko za atrakcyjne treści, ale także poprawność edytorską i jakość szaty graficznej. Laureaci konkursu zostaną wyłonieni 1 października br.
Celem Konkursu Biuletynów Firmowych, przeprowadzanego przez agencję doradczą i wydawniczą Agape, jest wyłonienie najlepszych wewnętrznych pism oraz podkreślenie ich roli w realizowaniu strategii i polityki informacyjnej firmy. Kapituła, składająca się z redaktorów, grafików, specjalistów ds. public relations i komunikacji wewnętrznej, ocenia zgłoszone publikacje w 9 kategoriach, stworzonych z uwagi na różne cele pism oraz formy ich wydawania i kolportażu. W tym roku nominację do tytułu Najlepszego Biuletynu Wewnętrznego Drukowanego otrzymał magazyn „GO!” Getin Noble Banku.
– W procesie tworzenia magazynu „GO!” aktywnie uczestniczą pracownicy Getin Noble Banku. Sami zgłaszają propozycje tematów, przygotowują teksty i materiały fotograficzne, a także selekcjonują pozostałe treści. Nominacja do tytułu Najlepszego Biuletynu Wewnętrznego Drukowanego jest więc nagrodą przede wszystkim dla nich. To również docenienie ich umiejętności dziennikarskich i edytorskich oraz zaangażowania w tworzenie publikacji – mówi Urszula Sawicka, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR, Getin Noble Bank.
„GO!” to wewnętrzne pismo Getin Noble Banku, wydawane w cyklu kwartalnym od 2011 r. Dociera do 6 000 osób zatrudnionych w Banku, na terenie całej Polski. Stałe rubryki w piśmie zapełniają aktualności z życia firmy, informacje o nowych produktach, realizowanych projektach wewnętrznych i społecznych oraz materiały edukacyjne czy szkoleniowe. Treści korporacyjne uzupełniane są o materiały lifestylowe – np. artykuły z zakresu psychologii, socjologii, kultury i sztuki, a także reportaże na temat prywatnych inicjatyw i zainteresowań czytelników. Celem magazynu GO! jest zarówno poprawienie komunikacji wewnętrznej, jak również zintegrowanie pracowników podczas tworzenia pisma.
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)