Kultura » Kultura
M&M’s® – wszystkie kolory zabawy. Marka podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce
Przedstawienie partnera lub partnerki rodzicom bywa naprawdę stresujące – szczególnie kiedy spotykają się dwa zupełnie inne światy. Szybko może okazać się jednak, że pomimo pozornych różnic, łączy ich więcej niż mogłoby się wydawać na początku.
Nowa, utrzymana w żartobliwym tonie kampania M&M’s® pokazuje, że zrozumienie drugiego człowieka wcale nie jest takie trudne. Najważniejsza jest otwartość na innych, a dzięki sile zabawy każdy może poczuć się częścią grupy. Kampanii przyświeca hasło „wszystkie kolory zabawy”, które napędza światowy ruch pozwalający przypomnieć sobie, że – mimo różnic – wszyscy należymy do społeczności, którą silnie łączy jedna prosta rzecz: zabawa.
Link do video:
https://www.youtube.com/watch?v=1zjezo2TG0A
https://www.youtube.com/watch?v=oNbc342YVCc
Nowa reklama wpisuje się w misję marki, jaką jest promowanie inkluzywności i otwartości.
Na YouTubie oraz w social mediach, konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe. Kampania potrwa od 13 sierpnia do początku listopada 2023. Za stworzenie materiałów odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.
| Nadesłał:
            ewakowalska | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)