Rozrywka » Turystyka
Luksusowy koniec świata w hotelach VI
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wpisując w wyszukiwarkę internetową datę 21 grudnia 2012 r. zobaczymy hasła „koniec świata", „przebiegunowanie", „data straszna". Skąd się wziął fenomen roku 2012, tego dokładnie nikt nie wie. W powszechnej opinii apokalipsa wynika z kalendarza Majów, czemu zaprzeczają naukowcy.
Hotele Vienna International Hotels & Resorts (VI) w Polsce przygotowały niepowtarzalną „Promocję na koniec świata", która obowiązuje na rezerwacje właśnie w weekend „końca świata", czyli w dniach 21-23 grudnia 2012 r. Pobyt w 4-gwiazdkowych hotelach sieci - andel's Hotel Łódź, andel's Hotel Cracow, angelo Hotel Katowice i Amber Baltic Międzyzdroje - kosztuje jedynie 99 PLN za pokój 1-os. i 139 PLN za pokój 2-os. za noc, zaś w 3-gwiazdkowym Chopin Hotel Cracow Old Town - odpowiednio 69 PLN i 89 PLN. Rezerwacji można dokonywać przez stronę internetową hoteli lub telefonicznie.
Poza promocyjną ceną noclegu w weekend 21-23 grudnia 2012 r. hotele VI przygotowały również dodatkowe zniżki i atrakcje, nie tylko dla gości nocujących, m.in. nawet do 50% rabatu na całą ofertę restauracji i baru (na hasło „Promocja na koniec świata"), z wyłączeniem oferty dań na zamówienie. Osoby korzystające z promocji w hotelach andel's Hotel Łódź oraz andel's Hotel Cracow będą mogły wygrać 2-osobowe zaproszenie na bal sylwestrowy odbywający się w danym hotelu.
W ofercie są też świąteczne dania na wynos - dzięki czemu luksusowy weekend w hotelach VI nie wpłynie negatywnie na naszą kulinarną ucztę wigilijną, jeżeli końca świata jednak nie będzie. Celem promocji VI jest pokazanie, że luksusowe hotele są otwarte na wszystkich gości, a nocleg w luksusowym hotelu może stanowić wyjątkowy prezent dla ukochanej osoby lub sposób na wyjątkowe spędzenie wyjątkowych okazji.
Więcej informacji: http://www.vi-hotels.pl/
| Nadesłał:
            Vienna_International | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)