Motoryzacja » Samochody
Luksusowe Volvo S90 Ambience może trafić do Chin
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
– Jesteśmy znani na całym świecie z naszej filozofii tworzenia  samochodów – dla nas człowiek jest najważniejszy – a także z podejścia  do stylistyki oraz jako światowy lider w branży w dziedzinie  zaawansowanych technologii bezpieczeństwa – powiedział Robin Page, szef ds. designu w Volvo Cars. –  Koncept  Ambience jeszcze bardziej wzmacnia naszą pozycję i ukazuje iż jeszcze  bardziej się skupiamy na otaczaniu człowieka designem jak kokonem, co  zaczyna się od bezpieczeństwa, a rozciąga się także na zapewnianie  dobrego nastroju.
W roku 2017 Volvo sprzedało na rynku chińskim po raz pierwszy  przeszło 100 000 aut, co w ogromnym stopniu przyczyniło się do  osiągnięcia po raz czwarty z rzędu rekordowych rocznych wyników  sprzedaży i nieprzerwanego wzrostu. Chiny to dla Volvo największy  pojedynczy rynek oraz największy rynek dla modelu S90 sedan.
– Ambience  Concept stworzono z myślą o rynku chińskim, a jego charakter stanowi  kontrast dla jakże nerwowych i pełnych pośpiechu warunków miejskich –  powiedział Martin Andersson, senior commercial product manager w Dziale  Samochodów Specjalnych Volvo Cars, odpowiedzialnym za gamę Excellence. –  S90 Ambience Concept wzmocni na tym rynku postrzeganie naszej marki jako ważnego producenta o charakterze premium.
    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)