Dom » Budownictwo
Łukasz Piszczek, światowej klasy sportowiec Ambasadorem marki KRISPOL
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
KRISPOL przedstawił postać nowego Ambasadora na konferencji  specjalnej, która odbyła się w piątek 3 czerwca z udziałem kluczowych  Partnerów Handlowych firmy. Jako Ambasador marki, Łukasz Piszczek będzie  wspierał długofalową kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem „KRISPOL  – gwarancja spokoju”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku firmy  jako dostawcy najwyższej jakości, kompleksowych rozwiązań dla domu.
Łukasz  Piszczek należy do światowej czołówki piłkarzy. To niekwestionowana  gwiazda najlepszej na świecie klubowej ligi piłki nożnej – Bundesligi. W  tym roku niemieccy kibice wybrali go najlepszym prawym obrońcą  kończącego się sezonu. Jest także jednym z filarów Reprezentacji Polski  na zbliżających się Mistrzostwach Europy EURO 2016. 
„Współpraca z  Łukaszem Piszczkiem to przemyślany krok. Polska stała się w ostatnim  czasie największym europejskim eksporterem stolarki. Jesteśmy w gronie  firm, które dołożyły swoją cegiełkę do tego sukcesu – podkreśla Grzegorz  Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy. - Z roku na rok zwiększamy skalę  sprzedaży eksportowej, a rynek naszych zachodnich sąsiadów jest dla nas  jednym z najważniejszych. Stąd decyzja o wyborze na Ambasadora marki  postaci Łukasza Piszczka – sportowca rozpoznawalnego nie tylko Polsce,  ale w całej Europie. To klasa sama w sobie i gwarancja spełnienia  najwyższych wymagań i oczekiwań – podobnie jak produkty KRISPOL.” 
„Pozytywne  emocje związane ze sportem towarzyszą naszej marce od lat. Teraz  przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem komunikację marketingową  na jeszcze wyższy poziom. Kampania „KRISPOL – gwarancja spokoju” z  udziałem naszego Ambasadora obejmie wiele przestrzeni, w tym oczywiście  Internet i sieć salonów sprzedaży - mówi Katarzyna Kozłowska, Kierownik  Marketingu. - Bardzo cieszymy się ze współpracy z Łukaszem. Przy wyborze  jego postaci duże znaczenie miały nie tylko jego fantastyczne sukcesy  sportowe, ale też fakt, że jest sympatycznym, rodzinnym człowiekiem,  oddającym wartości naszej marki.”
W dniu konferencji specjalnej  marki KRISPOL trwały już zaawansowane przygotowania Reprezentacji Polski  do EURO. Łukasz Piszczek przygotował jednak niespodziankę dla gości  spotkania – specjalne nagranie, w którym przedstawił się jako nowy  Ambasador marki, a także dodał: „Jako obrońca od lat staranie decyduję z  kim gram, dlatego cieszę się, że dołączyłem do zespołu Krispol. Przez  najbliższe miesiące będę wspierał kampanię "Krispol - Gwarancja spokoju"  i działania rynkowe marki.”
Przedstawiamy film prezentujący Łukasza Piszczka w roli Ambasadora KRISPOL:
https://www.youtube.com/watch?v=MMhTP2b1mpY 

Łukasz Piszczek i Grzegorz Ratajczak -Dyrektor Wykonawczy KRISPOL


KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
KRISPOL (press box)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)