Moda » Odzież
Los Amigos w Galerii Mazovia w Płocku
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
29 marca b.r. salon LOS AMIGOS powiększył grono najemców Galerii Mazovia. Salon hiszpańskiej marki Mayoral, oferuje szeroki wybór ubrań, butów i akcesoriów dla dzieci do 16 roku życia. LOS AMIGOS zajmuje powierzchnię 70 m kw. na poziomie +1.
Galeria Handlowa Mazovia dopełnia ofertę handlową dzięki dużemu potencjałowi, doskonałym wynikom obiektu i bardzo dobrej współpracy w obszarze promocji i marketingu.
Zarządcą Galerii Mazovia jest CBRE sp. z o. o.
„Los Amigos jest pierwszym w Płocku salonem marki Mayoral. Cieszymy się z poszerzenia grona najemców o kolejną markę z asortymentem dla dzieci.” - mówi Krzysztof Kopytowski, Dyrektor Galerii MAZOVIA. „Kolekcje Mayoral to odzwierciedlenie najnowszych trendów panujących w modzie dziecięcej. Projekty tej hiszpańskiej firmy to połączenie wyjątkowego wzornictwa z najwyższej jakości materiałami. Jesteśmy przekonani, że salon Los Amigos będzie cieszył się dużym uznaniem wśród naszych najmłodszych Klientów oraz ich rodziców.” – dodał Krzysztof Kopytowski.
Los Amigos to salon z bogatą gamą produktów hiszpańskiej firmy Mayoral. W asortymencie znajdziemy m.in. ubranka, buciki i akcesoria dziecięce. Mayoral projektuje i szyje ubranka dla dzieci w wieku 0-16 lat. Kolekcje przygotowane są zgodne z najnowszymi trendami, z zastosowaniem wyjątkowego wzornictwa oraz najwyższej jakości tkanin. Mayoral to rodzinna firma z tradycjami, która na rynku odzieżowym działa od 1941 roku. Firma jest ważnym producentem mody dziecięcej o międzynarodowym zasięgu, posiadającą swoje salony w 70 krajach.
| Nadesłał:
            Aneta Mandziuk | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)