Technologie » Komputery
LOGIS usprawnia zarządzanie relacjami z klientami z MICROSOFT CRM
W związku z dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa podjęto decyzję o wdrożeniu systemu klasy CRM.  Logis potrzebował zaawansowanego rozwiązania usprawniającego procesy w  obszarze zarządzania sprzedażą i realizacji zgłoszeń serwisowych, a  także procedury związane z priorytetowaniem szans sprzedażowych i  kontrolą kosztów. 
 W Logis wdrożono system Microsoft Dynamics  CRM 2011. Implementację przeprowadziła firma Fild.NET, specjalizująca  się we wdrożeniach produktów firmy Microsoft. Oprócz standardowych  funkcjonalności rozwiązania firma Fild.NET zaproponowała Logis  wprowadzenie modyfikacji w systemie w celu jego pełnego dostosowania do  indywidulanych potrzeb przedsiębiorstwa. 
czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/logis_usprawnia_zarzadzanie_relacjami_z_klientami_z_microsoft_crm.html
		Nadesłał:
            openmediagroup 
	 | 
	
						NOWOŚĆ! Proszki i grysy z owoców i warzyw liofilizowanych KRESTO – naturalny kolor w Twojej kuchni			
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)