Firma » Biznes
Liczą się wyniki – podsumowanie I edycji Rotomanii
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
„Uczestnicy Rotomanii wykonali przede wszystkim niezbędną ‘pracę u podstaw’, czyli przeszli szkolenia z zasad skutecznej sprzedaży oraz zachęcali do zakupu stolarki stosując argumenty korzyści. Z tą wiedzą i przy pomocy fachowych narzędzi przez ostatni rok wdrażali wysokie standardy obsługi klienta w swoich salonach sprzedaży oraz zachęcali do zakupu stolarki stosując argumenty korzyści. 
Jak wygląda program w liczbach po roku wytężonych działań?
•    353 osoby zostały przeszkolone w ciągu 25 dni szkoleniowych
•    146 punktów sprzedaży wyposażyło swoje salony w 283 okna ekspozycyjne
•    713.700 Roto-punktów zasiliło 84 karty Rotomania mypremium
•    125.850 punktów wpłynęło na konto pana Tomasza Pyki z firmy Halpuczok, który został Sprzedawcą Roku w I edycji Rotomanii 2011/2012
•    Roto NT Designo – okucie do okien z ukrytymi zawiasami było najczęściej premiowanym produktem 
Zdaniem Konrada Klimka program Rotomania przynosi wymierne korzyści wszystkim uczestnikom – producentom okien i ich dilerom, którzy mogą wyróżnić się na tle konkurencji i sprzedawać wysokomarżowe produkty, ale przede wszystkim kupującym i sprzedającym. Kupujący dostają bardzo dobry produkt wysokiej jakości, dopasowany dokładnie do nich i do ich potrzeb. Są przekonani, że dobrze wydali swoje pieniądze. Sprzedający – oprócz wyższej marży i wyższych obrotów – mogą liczyć na rekomendację zadowolonych klientów. „Ten pociąg już ruszył, to od Państwa zależy, czy chcecie podczepić swój wagon i jechać z nami”, zakończył swoje wystąpienie Konrad Klimek. 
Kontakt: 
Małgorzata Chołuj, malgorzata.choluj@roto-frank.com, tel.:+48 (022) 567 09 38 
Roto Frank Okucia Budowlane Sp. z o.o. • Wał Miedzeszyński 402 • 03-994 Warszawa 
    
    
    	
| Nadesłał:
            flypr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)