Dom » Budownictwo
Libet zaprezentował nowy katalog
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Miejscem prezentacji stały się wnętrza ultranowoczesnego budynku ASP, symbolicznie odzwierciedlające innowacyjne podejście Libetu do biznesu i produktu, jak też twórczą ideę współdziałania z designerami i artystami.
Na prezentację nowego katalogu przybyli przedstawiciele wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, architekci i projektanci, reprezentanci firm deweloperskich, studenci, jak również osoby  na co dzień związane z firmą. Witając gości, Thomas Lehmann, prezes zarządu Libet powiedział: zaprosiliśmy Państwa, aby przedstawić – moim zdaniem – spektakularne efekty naszej współpracy z młodymi designerami i artystami oraz nowy katalog firmy. Nasze produkty zawsze są charakterystyczne i wyróżniają się z całej oferty rynkowej – w tym nasza siła i przewaga rynkowa. A dzisiaj, jako pierwsi, zobaczą Państwo nową wizytówkę produktową Libet. 
Po części oficjalnej, z której każdy uczestnik wyszedł z nowym katalogiem Libet w ręku, w przepięknej oprawie wizualnej, otwarta została wystawa prac studentów, pokazująca przemyślenia młodych designerów na temat brukowanej nawierzchni.      
50 nowych produktów
Nowy katalog produktowy Libet 2014/15 w pełni odzwierciedla podejścia Libetu do biznesu i do produktu. Ma prostą, funkcjonalną i, co ważne, intuicyjną formę oraz, pod każdym względem,  nowoczesny layout.  Nacisk położony został na wizualizacje produktów - w myśl hasła „dużo obrazu, mało treści”.  Obok krótkich opisów, przy każdym z produktów znajdują się również ikonki, wskazujące ich cechy i walory. Z kolei szybkie dotarcie do każdego miejsca w katalogu umożliwia zastosowanie registrów. Katalog, obok dotychczasowej oferty, zawiera m.in. ponad 50 nowości, produktów w nowych kształtach, kolorach i wyjątkowym wzornictwie. Tomasz Dwojak, dyr. ds. strategii, rozwoju i marketingu: katalog jest esencją działania Libetu i odpowiedzią na oczekiwania  Klientów. Wyznaczamy trendy i edukujemy naszych konsumentów. 
Katalog jest również znaczącym narzędziem dla Partnerów firmy. Jest w nim wiele produktów, które są dedykowane do sprzedaży tylko w partnerskich punktach sprzedaży. W celu personalizacji w części katalogów znalazły się adresy partnerów Libetu oraz QR kody, które przekierowują na ich stronę internetową. Poprzez ten katalog firma chce trafiać również do wykonawców, jako jednego z ważniejszych ogniw pomiędzy Libetem a  konsumentem.    
Ambitnie i twórczo
Maciej Pańczyk, kierownik działu badań i rozwoju Libet: Libet  ma odwagę i ambicje podążać własną drogą, nie kopiujemy, nie naśladujemy, tylko  szukamy rozwiązań, które nas wyróżnią i sprawią, że to inni będą podążać przetartymi przez Nas szlakami. Jednym z działań w tym kierunku jest twórcza współpraca z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Jej dotychczasowy efekt przeszedł nawet śmiałe oczekiwania zarówno ze strony uczelni, jak i firmy. Dowodem jest, otwarta podczas promocji nowego katalogu, wystawa prac studentów z pracowni prof. Jana Kukuły. Stworzone przez młodych projektantów wizualizacje i prototypy materiałów nawierzchniowych zwracają uwagę świeżością oraz oryginalnością spojrzenia na stronę estetyczną kostki brukowej i płyt tarasowych, ale na podkreślenie zasługują także ich ogromne walory użytkowe. 
Agata Danielak-Kujda, prorektor ds. artystyczno-badawczych i naukowych wrocławskiej ASP: nasza współpraca trwa od wielu miesięcy i nazwałabym ją modelową. Akademia Sztuk Pięknych kształci nie tylko artystów (jak to jest często postrzegane), ale również profesjonalnych projektantów. Dzięki współpracy z firmą Libet, wielu przedsiębiorców będzie wiedziało, iż nasi studenci są przygotowani do tego, aby odnaleźć się na rynku pracy i gładko wejść w pracę zawodową.    
    	
| Nadesłał:
            PRoteina PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)