Firma » Reklama
Letnia wyprzedaż w Bonarce. Ruszaj SPISKA na zakupy
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
W letniej kampanii Bonarka zrezygnowała ze sztampowych rozwiązań reklamowych, na rzecz oryginalnego konceptu artystycznej mozaiki złożonej z lokalnych akcentów i nowoczesnych rozwiązań graficznych. Całość kompozycji prowokuje, bawi i uczy. Nowa kreacja kontynuuje ubiegłoroczną linię kreatywną centrum. Jej cechą główną są żartobliwe słowno-fonetyczne odniesienia do krakowskich ulic.
Twarzą kampanii jest Małgorzata Kożuchowska, która z piskiem (SPISKA) opon rusza na zakupy. Wakacyjne rozrywki, modowe dodatki, a nawet portmonetka zostają za nią daleko w tyle. Najważniejsze jest dotarcie na czas na wyprzedaż. Spod kół skutera aż tryskają różnokolorowe esy-floresy i wodne bicze.
Nad całością kompozycji unosi się upierzony na złoto ptak - wilga. Jego wybór nie jest przypadkowy. Wilga to nazwa rzeki, która przepływa przez południowe dzielnice Krakowa i wpada wprost do Wisły. Sąsiaduje także z ulicą Spiską na Podgórzu.
Hasło kampanii „Ruszaj SPISKA na zakupy" to gra słowna, która łączy w sobie krakowski dowcip z ideą lokalności. Hasło reklamy należy rozumieć jako życzliwą zachętę do odświeżenia na lato garderoby. Nie ma na co czekać, mówi hasło, trzeba ruszać do Bonarki na wyprzedaż.
Letnia kampania Bonarki jest widoczna m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych i nowoczesnych rozwiązaniach typu citylight oraz dynamic backlight. Można ją również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.
Nadesłał:
Lyrmed
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)