Dom » Budownictwo
Lekcje oszczędności - KRISPOL przedstawia 4-etapową promocję na czas powrotu do szkoły

W nawiązaniu do popularnych promocji „Back To School”  producent zaproponował 4 akcje specjalne po wspólnym hasłem „LEKCJE  OSZCZĘDNOŚCI”. Dzięki nim, Klienci detaliczni będą mogli nabyć flagowe  produkty KRISPOL w bardzo korzystnej cenie.  
W planie, jako pierwsza, pojawiła się Lekcja Matematyki, w  której producent obniża o 25% ceny detaliczne automatyki STARCUS do  segmentowych bram garażowych i rolet. Oferta promocyjna będzie się  rozszerzać w odstępach tygodniowych. 
 „LEKCJE OSZCZĘDNOŚCI” stanowią rozgrzewkę przed jesienną kampanią promocyjną – przyznaje Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej. Naszą  intencją było zwrócenie uwagi na bramy, okna, rolety KRISPOL w  momencie, gdy podejmowane są decyzje inwestycyjne. Promujemy produkty,  które wpływają na wysoki komfort użytkowania, odpowiadają potrzebom  domów energooszczędnych i realnie wpływają na przyszłe oszczędności. 
Automatyczna  brama garażowa zwiększa komfort użytkowania na co dzień. Niezależnie od  pogody, można sterować dostępem do garażu nie wychodząc z samochodu.  Dla wszystkich klientów zamawiających dowolną bramę segmentową,  producent obniżył cenę o 25% na napędy do bram STARCUS. 
Automatyczne  rolety, podobnie jak zautomatyzowana brama garażowa, podnoszą wygodę  domowników. Dlatego producent objął promocją także napędy roletowe  STARCUS, które otrzymają 25% bonifikatę przy zakupie rolet zewnętrznych.  
Promocja „LEKCJE OSZCZĘDNOŚCI” jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży produktów KRISPOL i obowiązuje do końca września. 
Szczegóły oferty dostępne są w sieci sprzedaży produktów KRISPOL oraz na stronie internetowej producenta http://bit.ly/Krispol_Matematyka 
KRISPOL  to wiodący europejski producent bram i stolarki otworowej. Firma jest  obecna w branży budowlanej od prawie 30 lat. Oferuje kompleksowe,  nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i  drzwi. 
 
KRISPOL
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)