Dom » Budownictwo
Łazienka - Wybór Roku 2014 dla kolekcji Ceramiki Paradyż
 To wyjątkowy produkt, który w doskonały sposób odwzorowuje kolorystykę i  strukturę drewnianych desek.   
Kolekcja Hasel  , o precyzyjnym i różnorodnym rysunku usłojenia drewna orzechowego z  efektami tonalnymi, dostępna jest w trzech naturalnych kolorach – jasny  beż, ciepła ochra, ciemny brąz. Cechy te powodują, że sprawdzi się w  aranżacji każdego pomieszczenia. Ponadto, oferowane płytki są  mrozoodporne, dlatego można je stosować również na zewnątrz. W  połączeniu z cokołami oraz dekoracyjnymi, nacinanymi listwami,  gwarantują nie tylko ciekawe walory estetyczne, ale także wysoką jakość  użytkowania.
Hasel  to odpowiedź Ceramiki Paradyż na królującą w aranżacji wnętrz  naturalność. Inspiracją do jej stworzenia była struktura oraz różnice  kolorystyczne występujące w drewnie orzecha. Przy połączeniu dwóch  technologii nadruku, w tym m.in. cyfrowego, udało się nam zarówno  wiernie odwzorować kolorystykę, jak i wypukłe słoje pierwowzoru –  komentuje Beata Dela, Manager Produktu w Ceramice Paradyż. 
Do  tegorocznej edycji konkursu magazynu Łazienka zostały zgłoszone 134  produkty. Zwycięzców wybrało Jury składające się z członków redakcji  magazynu Łazienka, architektów, projektantów oraz przedstawicieli  związanych z branżą łazienkową. Jak co roku, przy ocenie produktów w 17  kategoriach brano pod uwagę szerokie spektrum kryteriów. Między innymi  opiniowane były walory wzornicze i użytkowe, innowacyjność rozwiązań,  jakość wykonania oraz oczekiwania rynku i konsumentów. 
Zapraszamy na www.paradyz.com  oraz www.myway-paradyz.com . 
  
 
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)