Firma » Biznes
Laureaci VIII edycji projektu PremiumBrand
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który kompleksowo bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. 
Tytuły Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobyły następujące marki: 
•    Cisowianka
•    ENERGA
•    RTV EURO AGD
•    Raiffeisen Polbank
•    MOKATE
•    ORANGE
•    ŻABKA
•    BANK BPH S.A.
•    CERSANIT
•    OPOCZNO
•    LOTTO
•    LINK 4
•    Credit Agricole Bank Polska SA
Tytuły Firmy Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobyła firma: 
•    Raiffeisen Polbank
Tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2012 w sektorze budowalnym otrzymała marka:
•    TIKKURILA 
 
Reputacja marek w badaniu PremiumBrand oceniana jest na podstawie na 4 wymiarów: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania oraz w przypadku firm dodatkowo na wymiarze - firma jako partner biznesowy. W badaniu pilotażowym w sektorze budowalnym pod uwagę były brane 4 wymiary: trwałość, gotowość do polecenia, wartość cenowa, funkcjonalność.
Badania prowadzone są metodą CAWI na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm, a w przypadku badania pilotażowego w sektorze budowalnym, na grupie 100 specjalistów tego rynku.
Organizatorem projektu jest MMT Management odpowiedzialny za projekty i konkursy. Za realizację badania odpowiada Dom Badawczy Maison. 
Więcej informacji:
www.premiumbrand.pl
 
    
    	
| Nadesłał:
            GutPR | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)