Technologie » AGD - RTV
Kurs na social media
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Spora część konsumentów  przyzwyczajona  jest do działań sprawdzonych, standardowych, by nie  powiedzieć –  schematycznych. Lubi i ceni to, co dobrze zna. Do tej  kategorii ludzi  dociera reklama w telewizji, która ma największe grono  odbiorców,  czasami w prasie ilustrowanej, zwłaszcza przeznaczonej dla  kobiet, może w  radiu grającym złote przeboje, niekiedy nawet na dużych  tablicach  reklamowych. Jest jednak spora grupa ludzi do której w ten  sposób się  nie dotrze. Ta społeczność korzysta z innych narzędzi i  obywa się nawet  bez wszechobecnej, zdawałoby się, telewizji. Tu trzeba  stale przekraczać  jakieś bariery i robić coś niestandarowego, żeby  dotzreć ze swoim  przekazem. Tak dzieje się także coraz częściej w  przypadku Amiki.  Dlatego samą markę i jej produkty można spotkać tam,  gdzie ich do tej  pory nie było.
Poszukiwania odpowiednich – skutecznych! – kanałów komunikacji doprowadziły Amikę do zupełnie nowych obszarów, gdzie obrała zdecydowany kurs na social media, dynamicznie rozwijający się segment, który trudno przyporządkować do jednego tylko wymiaru. Możliwości, jakie pojawiły się na horyzoncie, są na tyle obiecujące, że ich wykorzystanie stało się jasne jak słońce.
Na początek Facebook, czyli miejsce, gdzie Amica i użytkownicy sprzętu wzajemnie się inspirują, nie tylko kulinarnie. Dzięki niemu mają dostęp do nowinek w zakresie designu i technologii przyjaznej środowisku. Mogą też lepiej poznać nowości produktowe, a także obejrzeć zdjęcia i filmy z ważnych wydarzeń związanych z marką. Ponadto otrzymują dostęp do ciekawych aplikacji. Stała zakładka Zaufany sklep internetowy to duże ułatwienie dla tych, którzy szukają w sieci bezpiecznego sklepu ze sprzętem AGD. Amica rekomenduje najlepszych.
YouTube z kolei to miejsce, gdzie Amica prezentuje materiały wideo, które udostępnia wszystkim zainteresowanym odbiorcom - filmy przedstawiające produkty, przydatne wideoporadniki, spoty reklamowe. Każdy użytkownik może tam jeszcze lepiej poznać oferowane przez Amikę produkty, technologie i jakość.
Twitter to tylko krótkie komunikaty. Amica publikuje te, które obejmują nie tylko bieżącą komunikację marketingową oraz wymianę informacji w społeczności konsumentów marki, ale również komunikaty PR-owe. Ponadto znaleźć tam można linki do ogłaszanych przez Amikę konkursów, miniserwisów i stron produktowych. To także miejsce, gdzie można dowiedzieć się więcej na temat organizowanych eventów.
Inny charakter ma profil Amiki na Google+, który prezentuje unikatowe treści odwołujące się do stylu życia użytkowników tego portalu. Treści w obrębie konta na Google+ bazują głównie na wzornictwie oraz informacjach z dziedziny technologii.
W  Internecie, na który firma położyła  szczególny nacisk, jest coraz  więcej Amiki. Z uwagi na jego wyjątkową  rolę w nowej strategii, warto  stale pamiętać o tych elementach, z  których Amica korzysta na stałe, a  nie tylko podczas prowadzenia  kampanii reklamowych. Teraz Amica jest  interaktywna. To Amica 24h.
Amica 
WIĘCEJ  INFORMACJI Z     FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)