Firma » Biznes
Kupony rabatowe dla klientów PGE Obrót

 Akcja  rabatowa wpisuje się w jesienno-zimową kampanię pod hasłem „Poczuj  oszczędności, które płyną z prądem”, a jej celem jest promocja  elektronicznych kanałów sprzedaży i obsługi klienta oferowanych przez  spółkę.   
Kupony dostępne są w wersji elektronicznej na stronach  ebok.gkpge.pl oraz sklep.gkpge.pl. Można z nich korzystać zarówno w  sklepach stacjonarnych, jak i online. Podczas zakupów w sklepach  stacjonarnych akceptowane są zniżki okazywane na urządzeniach mobilnych  oraz w tradycyjnej wersji drukowanej. Dzięki kodom rabatowym można  zaoszczędzić nawet do 50 proc. ceny końcowej. Akcja potrwa do końca  marca przyszłego roku. 
Aby skorzystać z promocji należy spełnić  jeden z warunków: posiadać dostęp do elektronicznego Biura Obsługi  Klienta (eBOK) lub utworzyć konto w PGE eSklep.
- W  prowadzeniu biznesu staramy się podążać za oczekiwaniami naszych  klientów. Spora ich grupa korzysta z urządzeń mobilnych w codziennym  życiu i oczekuje od nas wygody oraz komfortu w procesie obsługi.  Rozwijamy zdalne kanały kontaktu z PGE Obrót, a dla tych, którzy chętnie  po nie sięgają, przygotowaliśmy dodatkowe bonusy – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót. 
Kody  rabatowe od PGE można wykorzystać przy robieniu zakupów, m.in. w  sklepach: Duka, Wólczanka, A.Blikle, Black Red White, FunTECH, LOOX  Galeria Optyki, Puccini, Tchibo, Świat Zabawek, SO! Coffee, Prezent  Marzeń, Pijalnie Czekolady E. Wedel, Merkury Market, Lancerto. Zestawy  kuponów rabatowych będą regularnie odświeżane, tak aby zapewnić klientom  różnorodne promocje. 
PGE Obrót wraz z partnerami, znanymi  ogólnopolskimi markami, już po raz drugi przygotowała dla swoich  klientów atrakcyjne zniżki w popularnych sklepach i lokalach usługowych.  Akcja kuponowa wpisuje się w jesienno-zimową kampanię marketingową  największej grupy energetycznej, która wystartuje 5 listopada. 
Szczegóły i regulamin promocji znajdują się na www.zapewniamyenergie.pl . 
PGE Obrót
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)