Moda » Odzież
Kultowy Kånken i akcesoria dla każdego poszukiwacza przygód
Był rok 1978, kiedy w miejsce popularnych szkolnych toreb na jedno ramię, Fjällräven zaproponował prostokątny plecak z dwoma skrzyżowanymi paskami. Początkowo dostępny była w zaledwie kilku kolorach, gdyż najważniejszym celem przy jej projektowaniu było stworzenie torby nie przyczyniającej się do pogłębiania wad pleców w młodym wieku.
Dziś Kånken dostępny jest w 54 kolorach, sześciu rozmiarach i trzech rodzajach materiału. Śmiało można stwierdzić, że Kånken stał się czymś więcej niż tylko kolorowym plecakiem.
Za każdym Kånkenem (bądź przed – w zależności od Twojej perspektywy????) kryje się odmienny styl i charakter osoby, która go wybrała. Kånken w unikalny sposób pozwala wyrażać swoją osobowość, przy jednoczesnym zachowaniu poczucia przynależności do większej społeczności.
Nowa seria Kånken Essentials została stworzona z myślą o tej indywidualności i kreatywności. W jej skład wchodzi seria 9 przydatnych akcesoriów – Mini Cooler, kosmetyczka, organizer na sprzęt fotograficzny, podróżny portfel, pokrowiec na tablet i laptopa, piórnik, etui na karty oraz breloczek do kluczy. Każdy produkt z serii nawiązuje swoim designem do plecaka – posiada charakterystyczne okrągłe logo i idealnie pasuje do wymiarów Kånkena. Oczywiście, podobnie jak i same plecaki, akcesoria są dostępne w szerokiej palecie „ kånkenowych” kolorów.
"Kånken to coś znacznie więcej, niż tylko plecak. To Twój pierwszy dzień w szkole, weekendowa ucieczka za miasto, piknik z przyjaciółmi, festiwalowy towarzysz. Aby uczynić te wspomnienia jeszcze bardziej wyjątkowymi, stworzyliśmy kolekcję Kånken Essentials. Dzięki tym akcesoriom Kånken może zmieniać się i jeszcze bardziej wyrażać potrzeby ludzi na całym świecie" – mówi Fredrik Hyltén-Cavallius, Senior Hardwear Designer we Fjällräven.
Wszystkie akcesoria z serii Kånken Essentials są zainspirowane ponadczasowym stylem oryginalnej wersji plecaka Kånken. Zaprojektowane na jego miarę, sprawiają, że miliony fanów Kånkena, może tworzyć niezliczoną ilość zestawień.
Zainspiruj się: www.fjallraven.com
FB: @kankenbackpack
IG: @kankenofficial
I podziel się swoją historią: #mykanken #kankenessentials
| Nadesłał:
            Snow PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)