Firma » Reklama
Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka
Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Kampania „Gwarancja spokoju” rozpoczęła się promocją w telewizji. Następnie przeniosła się w kanały VOD, wspierane działaniami w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.
Marka KRISPOL wyemitowała materiał filmowy „making of” przedstawiający kulisy powstania spotu. Oto on: https://www.youtube.com/watch?v=-n_jOYsvN5g
KRISPOL
press box
Świąteczne porządki bez wysiłku? MOVA G70 to prezent, który posprząta za Ciebie pod choinką.
OFF CHARYTATYWNIE: Świąteczna budka dla Pani Uli i dobroczynne akcje w Spółdzielni
Minimalizm w czerni
Komentarze (0)