Rozrywka » Rozrywka
Kulinarny weekend w chmurach
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Przeczytaj również
W miniony weekend odbyła się premiera wyjątkowego wydarzenia - Dinner in the Sky. Przez trzy dni (14, 15 oraz 16 września)  blisko 1 000 śmiałków zdecydowało się skorzystać z tej atrakcji i wszyscy po zejściu na ziemię zgodnie zachwycali się niezwykłymi widokami oraz oryginalną formą jedzenia posiłku.
Po raz pierwszy w naszym kraju, każdy mógł zakupić bilet na Dinner in the Sky. To spektakularne wydarzenie, odbywające się na wysokości odpowiadającej 15. piętru wieżowca, zorganizowane zostało przez portal WyjatkowyPrezent.pl z okazji jego 5 urodzin. W podniebnej degustacji uczestniczyło blisko 1 000 osób! Wszyscy zgodnie relacjonowali, że była to dla nich najbardziej ekstrawagancka postać kulinarnego doświadczenia okraszona niezwykłymi emocjami.
Jeden z gości, podobnie jak książę Monako, podczas podniebnej kolacji zdecydował się oświadczyć swojej wybrance. Na takiej wysokości odpowiedź partnerki nie mogła być inna niż… TAK. Wieczorem natomiast wspólną kolację wysoko nad dachami zjadły w blasku fleszy popularne gwiazdy polskiego show biznesu m. in. Monika Mrozowska, Bartosz Obuchowicz i Michał Lesień.
Organizator, WyjatkowyPrezent.pl, to największy w Polsce portal sprzedający vouchery na prezenty w formie przeżyć. Z okazji swojego jubileuszu wraz z SMG/ KRC firma przeprowadziła wśród Polaków badania[1], których celem było poznanie ich preferencji względem prezentów. Z badań wynika, że aż 54% ankietowanych zdecydowanie woli dawać prezenty niż je dostawać. Bez względu na wiek, płeć, wykształcenie czy też miejsce zamieszkania 86% respondentów deklaruje: wolimy niespodzianki bardziej niż podarunki przewidywalne i oczywiste. Innym ciekawym wnioskiem wynikającym z badań jest to, że blisko 80% młodych osób w wieku 25-34 lat wskazuje, że wymarzony prezent powinien pozwolić na oderwanie się od spraw codziennych.
[1] Sondaż CATIBUS z dni 1-3/09/2012 zrealizowany przez MillwardBrown SMG/KRC, próba ogólnopolska telefonów stacjonarnych i komórkowych, reprezentatywna 18+, N=1005
| Nadesłał:
            Public Dialog | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)