Moda » Odzież
Kubenz debiutuje w Bonarka City Center
                Dobra wiadomość dla mężczyzn poszukujących niebanalnych kreacji: w Bonarka City Center 3 kwietnia otwiera się pierwszy w Małopolsce butik Kubenz.
	
    
	
Marka powstała z inspiracji włoskim stylem i niemiecką jakością. Proponuje odzież wizytową i codzienną dla panów nowoczesnych i eleganckich, ceniących sobie jakość i wygodę w codziennym użytkowaniu. Jej docelowymi klientami są mężczyźni stawiający na modne fasony, najwyższej jakości tkaniny i ponadczasowe wzornictwo. Kubenz to kolekcja klasyczna. Produkty wykonane są z tkanin i materiałów spełniających najwyższe standardy w modzie męskiej. To właśnie szczególna dbałość o detale i wykończenie charakteryzuje każdy produkt sygnowany logo tej marki. W ofercie salonu w Bonarce znajdą się garnitury, kurtki, marynarki, spodnie, swetry, koszule, obuwie oraz modne męskie akcesoria. Można także oczekiwać, że do Kubenza zawitają również i panie, szukające stylowych prezentów dla swych mężów lub ojców.
Z okazji otwarcia klienci Bonarki mogą oczekiwać specjalnych ofert. Aż do niedzieli obowiązywać będzie 30% zniżki na cały asortyment. A każdy, kto w tym czasie dokona zakupów powyżej 200 złotych – otrzyma voucher o wartości 50 zł. Kolejny weekend w Kubenzie również obfitować będzie w atrakcje: klientom doradzać będzie stylista. 
Pojawienie się nowego sklepu w Bonarce zwiastuje cały ciąg nowych otwarć w tym centrum handlowym. W samym tylko kwietniu na zakupy wybrać się będzie można jeszcze do dwóch kolejnych butików: Fabio Gorano oraz Ecco. Ale i to nie koniec niespodzianek – rozszerzenia oferty Bonarki należy spodziewać się również i w kolejnych miesiącach.
Kubenz dołącza do grona lubianych i uznanych wśród męskiej części klienteli Bonarki sklepów: Vistuli, Bytomia, Giacomo Conti czy Pierre Cardin.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            bezstronny22 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)